Connect with us

B. Karlo

NEVJEROJATNO:  “… I dalje ćemo zahtjevati kontrolu i ograničenje migracije!” – pogodite tko je ovo rekao?

Objavljeno

- datum

“Pojedini naši protivnici ne mogu odoljeti,  da nas u raspravi o migraciji ne proglašavaju ekstremnim desničarima, samo zato što mi, kada je riječ o migraciji, ukazujemo na opasanost stvaranja paralelnih društava. To je, dragi prijatelji vrhunac licemjerja i takva prijetvornost i to će se pred ljudima urušiti kao kuća od karata. Zbog toga ćemo mi i dalje zahtjevati kontrolu i ograničenje migracije.”

Pogodite tko je ovo rekao: Viktor Orban? Donald Trump? Geert Wilders? Marine Le Pen? Sebastian Kurz? Hans-Jürgen Strache? AFD? Pegida?…

Ne, nitko od navedenih, već Angela Merkel!

Ali to je bilo 2003., dakle prije 15 godina.  kada je Njemačka još bila suverena nacionalna država, kada Angela Merkel još nije bila kancelaraka, i kada je glumila da je desna i domoljubna političarka.

Danas, 15 godina kasnije, Njemačka nije više suverena država, i sve manje je nacionalna država, jer baš ta ista Angela Merkel, po nalogu Sorosa, namjernim dovlačenjema milijuna azijskih i afričkih migranata protivno volji većine domicilnih Nijemaca, želi uništiti Njemačku kao nacionalnu državu. A takozvana “paralelna društva” su odavno stvarnost. U velikim gradovima kao Berlin, Hamburg, Köln, Duisburg, Dortmund, Essen, Bremen…itd., posvuda postoje gradske četvrti, u kojima veliku većinu stanovništva čine turski i arapski migranti, u kojima faktički ne važe njemački zakoni i u kojima se skoro uopće ne govori njemački jezik.

Danas ta ista Merkel i njeni mediji, napadaju sve one, koji govore ovo isto, što je ona govorila prije 15 godina, i nazivaju ih ekstremnim desničarima. Sve one, koji upravo zahtjevaju kontrolu i ograničenje migracije (B. Karlo)

izvor: tichyseinblick.de 

Komentari

Oglasi
Komentari

B. Karlo

Radikalni imam zajedno sa vodećim njemačkim političarima, sudjelovao na ekumenskoj misi, prilikom obilježavanja godišnjice terorističkog napada u Berlinu!

Objavljeno

- datum

Nekoliko dana uoči Božića, u Berlinu je službeno obilježena godišnjica terorističkog napada u Berlinu, kojega je prije godinu dana, izveo Tunižanin Anis Amri, koji se sa otetim kamionim zabio u ljude na Božićnom sajmu.

U evanđeličkoj crkvi “Gedächtniskirche”, održana je ceremonija u znak sjećanja na 12 žrtava, koje su poginule u tom napadu i nakon toga zajednička ekumenska misa, koju su predvodili katolički i evađelički velikodostojnici. U crkvi su bili nazočni pripadnici obitelji žrtava i vodeći njemački političari; kancelarka Merkel, predsjednik Steinmeier, bivši predsjednik Gauck, predsjednik njemačkog parlamenta Norbert Lammert, ministar financija Schäuble, ministar unutrašnjih poslova Thomas De Maziere, te gradonačelnik Berlina Michael Müller. Bila je to slika licemjerja za gađenje, jer svi ti političari, ponajviše kancelarka Merkel, su suodgovorni za taj teroristički napad. Jer su se zauzimali za dovlačenje milijun i pol arapskih izbjeglica u Njemačku, u zadnje dvije godine, a jedan od tih izbjeglica bio je i terorist Amri.

Prije te ceremonije, obitelji 12 žrtva u javnosti su kritizirali kancelarku Merkel zbog totalne nebrige za žrtve i za njihove bližnje i ožalošćene. Tek dakle godinu dana nakon terorističkog napada, održana je ceremonija i misa u znak sjećanja na žrtve. I sve to je očito napravljeno samo zbog te javne kritike obitelji 12 žrtava, inače Merkelica i dalje ne bi ni prstom mrdnula.

Na toj ceremoniji  kao neki predstavnik islamske zajednice, sudjelovao je i Mohamed Matar, imam iz organizacije “Neuköllner Begegnungsstätte” (NBS)  iz berlinske problematične gradske četvrti Neukölln, poznate po tome, što u njoj većinu čine stanovnici arapskog i turskog podrijetla. Imam Matar je pročitao nekoliko redaka iz Kurana. Međutim, kako je izvjestio “Bild Zeitung”, Matar je poznat kao radikalni imam, koji propovjeda ekstremizam i netoleranciju. Zbog toga se Matar i cijela organizacija NBS nalaze pod prismotrom njemačke Službe za zaštitu ustavnog poretka, koja kaže da su imam Matar i NBS  umrežni sa islamističkom organizacijiom Muslimansko bratstvo.

Organizacija NBS odbija optužbe “Bilda” i Službe za zaštitu ustavnog poretka i negira da je radikalna. Ali iz Službe za zaštitu ustavnog poretka kažu, da je predsjednik NBS-a, Mohamed Taha Sabri nedavno sudjelovao na nekoj priredbi organizacije “Palestinska zajednica  u Njemačkoj” (PGD), koja je također označena kao radikalna i također pod prismotrom., a u ožujku prošle godine, u prostorijama NBS-a, održana je prva priredba organizacije “Odbor za fatvu u Njemačkoj” (FAD), a tu je bilo nazočno više radikalnih islamističkih teologa iz Muslimanskog bratstva.

Već prošle godine, Merkelica se javno bila spanđala sa radikalnim islamistima. Dva dana nakon tog terorističkog napada, na trgu u Berlinu, njemačka politička i crkvena elita na čelu sa Merkelicom, održala je skup protiv terora, mržnje i netolerancije. I tu se glumatala solidarnost, zajedništvo i multikulturalnost i drečalo se protiv njemačkih “desnih ekstremista”. I napadalo se AFD i sve ostale kritičare Merkelice koji su njoj i njemačkoj vladi, opravdano predbacivali odgovornost za teror i nasilje od strane izbjeglica. Tako da je ispalo kao da je stranka AFD izvršila taj teroristički napad u Berlinu, a ne Anis Amri. Na toj svečanosti bili su nazočni i predstavnici nekoliko islamskih organizacija iz Njemačke, i to sve odreda radikalnih. Hamed Abdel-Samad  je rođeni Egipćanin, koji dugo godina živi u Njemačkoj i  poznat je kao oštri kritičar radikalnog oblika islama i islamističke ideologije.  On također stalno kritizira i kancelarku Merkel i druge vodeće njemačke političare zbog njihove popustljivosti prema radikalnim islamistima.  Abdel-Samad je tada,  na svojoj stranici na Facebooku javno objavio otvoreno pismo Merkelici i u njemu kritizirao Merkelicu i njemačke političare, zašto su na taj skup, pozvali radikalne islamiste iz radikalnih organizacija i pitao Merkelicu, zna li ona uopće, sa kim ima posla.

A što reći o vodećim predstavnicima dvaju velikih kršćanskih crkava u Njemačkoj, Katoličke i Evanđeličke crkve Njemačke (EKD)? Jad i bijeda. EKD je već odavno većinski postala faktički dekršćanizirana globalističko-socijalističko- gayevska crkva,  nešto kao neka lijeva sekularna nevladina udruga, a takva zadnjih godina postaje sve više i Katolička Crkva u Njemačkoj. Čiji vodeći predstavnici u svemu podržavaju Merkelicu i njen politiku; bilo da je riječ o globalizaciji, migraciji, nektritičnom podržavanju EU i antikršćanskih zakona iz Bruxellesa, pa čak i djelimičnom podržavanju LGBT udruga i rodne ideologije. Posebno se u tomu ističu dvojica najviših velikodostojnika KC u Njemačkoj, predsjednik  Njemačke biskupske konferencije, kardinal Reinhard Marx i kardinal Reiner Maria Woelki, nadbiskup najveće dioceze u Njemačkoj, one u Koelnu. Dvojica kardinala potpuno  podržavaju Merkeličinu politiku i kritiziraju sve one koji se suprostvaljaju toj politici.

Prošle godine na blagdan Tjelova, kardinal Woelki je na glavnoj misi u koelnskoj katedrali, ispred oltara postavio čamac, sa kojim su izbjeglice preko mora ilegalno dolazile u Europu, u znak solidarnosti sa izbjeglicama. I to taj čamac je za tu svrhu bio ekstra dovežen iz Malte, gdje je tamošnja policija dočekala te izbjeglice i zaplijenila im čamac.

Ona crkvena lica, biskupi i svećenici u KC Njemačkoj, koji imaju kritično mišljenje prema toj politici i prema rodnoj ideologiji, demoniziraju se, ili ih se čak suspendira.  Kardinal Marx, kardinal Woelki i NJBK su jesenas uoči izbora izdali službeno saopćenje u kojemu su pozvali katolike da ne glasaju za “ekstremnu”  stranku AFD.
Čelnici AFD-a, Frauke Petry, Armin-Paul Hampel,  Alexander Gauland i Beatrix von Storch (prvih troje su evanđelički kršćani, von Storch je katoliknja), kritizirali su velikodostojnike obadvije crkve, zato što su se slizali sa Merkelicom i njenom vladom i što se više brinu za muslimanske izbjeglice, nego za kršćanske izbjeglice i progonjene kršćane u Siriji i Iraku.

Na najveću katoličku javnu manifestaciju u Njemačkoj, “Dan njemačkih katolika”,  koja se održava svakog ljeta, i na kojoj sudjeluju i kardinal Marx i drugi visoki velikodostojnici, pozivaju se LGBT udruge, koje imaju svoje štandove i tamo pored križa razviju svoju zastavu duginih boja. Pojedini njemački nadbiskupi zabranjivali su biskupima, svećenicima i drugim crkvenim licima, da sudjeluju na “maršu za život”, mirnom prosvjedu protiv pobačaja, koji se svake godine održava u Njemačkoj i svim državama EU.

Posebna priča je “Savez njemačke katoličke mladeži” (BDKJ),  organizacija u okviru KC u Njemačkoj, osnovana prije 70 godina. Ta je organizacija danas sličnija Antifi, ili našim radikalnim  antifašistima i crkvomrscima iz Documanata ili Indexa, nego katoličkoj organizaciji. BDKJ je jedna vrsta Saveza antifašističke socijalističke omladine, koja osim obilježja “katolički” u nazivu, nema skoro nikakve veze sa katoličanstvom. BDKJ zajedno sa antifama, napada sve one,  neovisne biskupe i svećenike unutar KC u Nemačkoj. koji se suprostavljaju rodnoj ideologiji i seksualizaciji. BDKJ podržava migraciju, globalizaciju, multiklturalnost, LGBT organizacije, rodnu ideologiju, “seksualnu različitost” i nametanje radikalnih spolnih odgoja u školama i zajedno sa ekstemno ljevičarskim organizacijama sudjeluje u “borbi protiv ekstremne desnice”. A u ekstremnu desnicu su svrstani svi oni, koji su imalo kritični prema službenoj politici Merkeličine vlade;  nasilnoj migraciji, postepenom uništavanju Njemačke i nametanju rodne ideologije (Bruno Karlo)

izvori: Bild, Junge Freiheit, Die Welt

Komentari

Pročitajte cijeli članak

B. Karlo

Facebook u Hrvatskoj briše posvete Praljku, a u Njemačkoj na službenoj stranici njemačke vlade tolerira antisemitizam!

Objavljeno

- datum

 ODNOS KORPORACIJE PREMA ‘JAKIMA’ I ‘SLABIMA…’   U zadnja dva tjedna, Facebook je revno brisao sve članke, izraze sućuti i počasti i slike posvećene generalu Praljku, objavljene na mnogim korisničkim računima. Pored toga, Facebook je također bio zaključao korisničke račune pojedinih neovisnih i desnih portala kao dnevno i narod.

A pogledajte što Facebook istovremeno tolerira u Njemačkoj. O tome je izvjestio  Die Welt.

Nakon odluke Trumpa da Jeruzalem bude glavni grad Izraela, u mnogim zapadnim zemljama, tako i u Njemačkoj, bilo je masovnih prosvjeda protiv Izraela, većinom od strane arapskih i turskih građana. Na tim prosvjedima, paljene su izraelske zastave i uzvikivalo se, između ostaloga: “Smrt židovima!”

Izvor slike: The American Scientist

Zbog toga je njemačka vlada na svojoj službenoj stranici na Facebooku, objavila saopćenje pod naslovom “Za antisemitizam, nasilje i provokacije, nema mjesta u Njemačkoj!” u kojem osuđuje sve paljenje zastava i sve antižidovske parole, koje su se uzvikivale na tim prosvjedima. Na ovo saopćenje, bilo je preko 1000 komentara i među tim komentarima, mnogi su bili otvoreno antižidovski i antisemitski, dakle na službenom korisničkom računu njemačke vlade! Komentari su većinom od strane arapskih i turskih korisnika. Evo nekoliko primjera:
Murat Ulusoy iz Frankfurta: “Ni Turci ni Arapi nisu žigosali najtolerantniji narod na svijetu sa laži o holokaustu, već Izrael=cionizam=najveći zločin koji je ikada počinjen u čovječanstvu!”

Na ovaj post je reagirao jedan drugi korisnik, koji je upozorio njemačku vladu na očigledno nijekanje holokausta u ovom postu. Na to se opet javio ovaj Murat Ulusoy, koji, kako piše na njegovom korisničkom računu na Facebooku, radi u uredu turističke agencije TUI i napisao: “Cionisti su bili ti, koji su sve planirali, izvršili i onda su za to okrivili Nijemce. Nijemci su za njih (židove), čak riskirali vlastiti život, da bi ih spasili… Ali, izvinite,.. zar ne, zaboravio sam nakratko, da je za vas, sve u području “teorija urote”,  što ne odgovara vašem mišljenju”.

Korisnik Murat Aktay iz mjesta Werdohl u pokrajini Nordrhein-Westfalen napisao je: “Ako židovi prestanu sa mržnjom i ubijanjem protiv Palestinaca i muslimana, onda neće biti ni mržnje prema židovima”.

Emre Cakmak iz Plettenberga napisao je (dakle, na stranici njemačke vlade): “Meni nedostaje Adolf, on je od početka znao da su židovi prljavi narod.”

Neki su bili umjereniji. Korisnica sa imenom Anela Rednas: “Mora se razlikovati između antisemitizma i antiizraelizma. Mržnja protiv Izraela koja je razumljiva, nije usmjerena protiv židova, već prije svega, protiv političkog projekta, države Izrael i to kako ta država postupa sa Palestinom.”

Jamil Alyou iz Bielefelda: “Zar ne bi trebali konačno razlikovati između židova i Izraela? Nije svaki onaj, koji kritizira politiku i nasilje te terorističke i okupatorske države, odmah antisemit, iako Netanjahu želi prikazati da je to tako. Mi nismo protiv židova, već protiv cionista”. Inače taj Jamil Alyou, kako piše na njegovom korisničkom računu, radi, kao savjetnik i prevoditelj  za organizaciju “Train of Hope”, koja pravno i na drugi način pomaže izbjeglicama i brine se za one kojima je odbijen zahtjeva za azil, da ih se ne protjera. Ta organizacija je inače od uprave grada Dortmunda (dakle od njemačke države), ove godine dobila “nagradu za integraciju”.

Korisnica Ebru Özyurt iz Stuttgarta napisala je: “Svatko onaj, tko zna zbrojati 2 i 2, može vidjeti prostim očima, da stvarni teroristi i podržavatelji (terorizma), sjede ovdje u Europi, SAD-u i Izraelu. Nije Erdogan terorist, već oni koji zatvaraju oči nad  ovim kršenjem povelje UN-a u Palestini, od strane Netanjahuovog režima.
Mounib Ben Mansour iz Frankfurta  reagira na saopćenje njemačke vlade, da u Njemačkoj nema mjesta za mržnju prema Izraelu i židovima i piše: “a mržnja prema islamu je okej? I solidarizacija sa Izrealom (nelegalnom okupatorskom silom i državom koja provodi masovno ubijanje)! Tužno za Njemačku, umjesto da pokaže jasno držanje.”

Ovakvi su dakle komentari na službenoj Facebook stranici njemačke vlade. Još drastičnije je na stranicama, pojedinih privatnih skupina kao „Generation Islam“ , koja također ima svoj korisnički račun na Facebooku. i oko 61 000 korisnika-pretplatnika. I tu na Facebook stranici te skupine, objavljen je video uradak, u kojem se kritizira mlaka reakcija arapskog svijeta na odluku o proglašenji Jeruzalema glavnim gradom Izreala i ukazuje se na pozitvni primjer velikih islamskih osvajača u povijesti i poziva na slogu svih muslimana protiv Izraela.

Ispod tog video uradka, korisnici, otvoreno pišu ovakve komentare. Naprimjer: “Izrael je rak rana i cionistička tvorevina i nema pravo na postojanje. Dok se muslimanske armije ne pokrenu, neće biti rješen problem Izraela”.
Asma Noor: “Neka Alah uništi tu paščad i neka im pošalje najtežu kaznu!”
Abu Karim Marco Aghbal-Schelb iz Freiburga: “Hitler je držao židove kao životinje i ubijao ih i što sada rade ti židovi? Oni u Gazi drže ljude kao životinje. Izrael je hitlerovska država!”
Murat Citlak iz Bochuma: “Crkni Izreal crkni, SAD crkni, Zapad neka naprosto crkne… cijeli svijet mrzi Zapad i židove.”

Dakle, u Njemačkoj, ovakve stvari Facebook ne briše,  a u Hrvatskoj briše obične izraze sućuti za generala Praljka i banira desne portale (B. Karlo)

Komentari

Pročitajte cijeli članak

B. Karlo

Ne uzbuđujte se: ono što Spiegel i drugi zapadni lažljivi korporativni mediji pišu o Praljku i Hrvatima je značajno koliko i toaletni papir sa kojim ste …!

Objavljeno

- datum

Presuda šestorici bosanskohercegovačkih Hrvata i tragična smrt generala Praljka, šokirali su mnoge Hrvate i razbili i zadnju iluziju o pravičnosti haškog suda. Hladna činjenica, da su tom presudom Hrvatska i Hrvati faktički optuženi za agresiju na BiH, dok je Srbija izuzeta od svake odgovornosti u toj državi,  djelimično je otrijeznila čak i pojedine  ljevičare koji su dotada bezgranično vjerovali u taj sud.

Tako su i čak i u pojedinim lijevim medijima kritički ocjenili, da Haški sud nije bio objektivan i da nije doprinio stabilnosti i pomirenju u takozvanij regiji. Najpodmukliji kao i obično, bio je portal Index, koji se odmah nekoliko minuta nakon objave presude, otvoreno naslađivao i rugao. Index se daleko najviše od sviju raspisao o “zločinačkom poduhvatu”. I Index je i najviše sa velikom revnošću skupljao negativne  komentare zapadanih korporativnih medija o tome i objavio ih.

Ljudima treba biti jasno kako to sve ide. Njemački, američki, francuski, britanski i drugi glavni zapadni mediji, jako malo i rijetko izvješćuju o Hrvatskoj i ne znaju puno o njoj. Većina od njih uopće nemaju vlastite dopisnike u Hrvatskoj.  A kada izvješćuju,  to su većinom neki negativni događaji, kao naprimjer kažnjavanje Joe Šimunića ili “svastika” na poljudskom stadionu, prije nekoliko godina. Negativne informacije o Hrvatskoj,  ti zapadni mediji dobivaju većinom od njihovih istomišljenika i pajdaša iz Hrvatske; brojnih Sorosevih NGO-ova kao Documenta, Antifašistička liga, Babe i mnogi drugi i domaćih korporativnih medija kao Index.  Ti zapadni korporativni mediji, odlično su umreženi sa orjunško-sorosevom ekipom u Hrvatskoj.

Presstitute: Kad domaći medijski bogalji  kite korporativne medije s ‘ugledni’…

Kada Index, Jutarnji i drugi domaći korporativni mediji prenose neke komentare iz zapadnih medija, uvijek kite te medije sa onim atributom: “ugledni”: ugledni New York Times, ugledni Spiegel, ugledni CNN, ugledni ovaj, ugledni onaj. To “ugledni” možete objesiti mačku o rep. Kurve su uglednije od tih medija. Jer ti zapadni mediji su bezskrupulozni, manipulativni, podmukli, lažjivi. Što se naročito pokazalo u zadnjih nekoliko godina, u izvješćima tih medija o ratu u Siriji, kada su otvoreno navijali za ISIL, a predsjednika Asada nazivali despotom, diktatorom i ratnim zločincem.  Poznati američki kritičar SAD-a, Zapada i globalizacije, Paul Craig Roberts nazive te zapadne medije “presstitutke”. Tu kovanicu Roberts je sastavio  od riječi press=tisak i prostituka=kurva, dakle “prestitutke”, prosto rečeno, su medijske kurve. Trump te medije također stalno naziva lažovima i prevarantima, koji produciraju “fake news” (lažne vijesti), jer ti mediji u službi “duboke države”, neprestano vode rat protiv njega. I veliki broj stanovnika u samim tim državama, u SAD-u, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, itd., ne vjeruje tim medijima i smatra ih lažovima, dakle ni Hrvati im ne trebaju vjerovati.
Postoji ta neka naivna, slijepa vjera mnogih Hrvata u poštenje Zapada, njegovih institucija i njegovih medija. Ili kako je to rekao Nino Raspudić, problem je u tom “našem kolonijalnom mentalitetu”

Orbanu ovo ne smeta i ostaje čvrsto na politici obrane mađarskih interesa od diktata globalista iz Bruxellesa

Kao  poznavatelj tih zapadnih korporativnih medija, kažem: ne uzbuđujte te se zbog toga što oni pišu i izvješćuju.
Protiv Mađarske i Orbanove vlade, ti  mediji  vode rat neprestano, više od 6 godina i blate i pljuju Mađarsku i Mađare, na najgori način. Orban despot, Mađarska dikatura, tamo vladaju zatucanost, netolerancija, ekstremizam, rasizam, fašizam… i sve najgore. Taj  sustav negativne propagande o Mađarskoj i o Hrvatskoj je isti: Soroseva mreža iz Mađarske usko surađuje sa tim korporativnim medijima sa Zapada i dostavlja im negativne informacije iz Mađarske, isto to radi i Soroseva mreža iz Hrvatske i dostavlja informacije o Hrvatskoj. Ali Mađarima je sve to, na jedno uho ušlo, na drugo izišlo. Orbanova vlada ostaje čvrsto na svojoj politici obrane mađarskih interesa od diktata globalista iz Bruxellesa.

Ali tko su medijski propagandisti (lügenpresse) – Spiegel predstavlja anti-njemačku globalističku elitu

Da se malo pozabavimo, sa nekoliko tih medija, čija je izvješća prenio Index. Najprije je prenio dijelove komentara njemačkog Spiegela pod naslovom: “Nijemci se čude, Hrvatska tuguje zbog ratnog zločinca!?”
Prvo nešto o samom Spiegelu. Spiegel naravno nisu “Nijemci”, i Spiegel ne predstvalja Nijemce, već Spiegel predstavlja antinjemačku globalističku elitu.
Der Spiegel, lijevo-liberalni tjednik, pripada najpodmuklijim i najlažljivijim njemačkim glavnim medijima, U njemačkoj javnosti, te se medije naziva “lažljivi tisak”  (lügenpresse). Prema reprezentativnoj anketi od prošle godine u Njemačkoj, čak polovica Nijemaca smatra da je taj izraz, “lažljivi tisak”  sasvim opravdan. Spiegel je osnovan 1947. godine i kao i svi ostali poslijeratni njemački mediji, morao je najprije dobiti dozvolu za tiskanje i izlaženje od Amerikanaca i Britanaca, koji su tada vladali sa poraženom Njemačkom. Antifašisti sa Indexa vjerojatno ne znaju da je u prvoj redakciji Spiegela nakon osnivanja 1947. bilo i bivših nacista, kao Horst Manecke.
Sedamdestih godina Spiegel je podržavao radikalni šezdestosmaški pokret. Danas je Spiegel formalno još uvijek lijevo-liberalni, ali ustvari neoliberalni, globalistički i korporativni medij i spada među najveće propagandiste za novi svjetski poredak. Redovito napada Putina, Orbana, Trumpa, poljsku konzervativnu vladu, Asada i sva ostala smetala, koja se suprostavljaju zapadnoj globalističkoj agendi.

Spiegelova besramna laž o rušenju zrakoplova i – nikome ništa!

Prije 3 godine, Spiegel je napravio jednu od najbesramnijh i najbeskrupoloznijih kampanji u povijesti njemačkog i uopće zapadnog  novinarstva. Bez ikakvih dokaza, optužio je Putina i Rusiju za rušenje malezijskog putničkog zrakoplova MH17 u istočnoj Ukrajini u srpnju 2014. Okolnosti rušenja tog zrakoplova nisu ni do danas razjašnjene. Na naslovnoj stranici svog tiskovnog izdanja, Spiegel je objavio slike 50 žrtava iz tog zrakoplova MH17 i veliki naslov u sredini “Zaustavite Putina sad!” U članku o padu zrakoplova u tom izdanju, Spiegel je faktički huškao na rat protiv Rusije!

>> Evo tko vlada svim američkim i njemačkim glavnim medijima

Inače slike tih žrtava uzete su sa interneta, ne pitavši njihove obitelji  za dopuštenje da ih objavi. To ratnohuškačka propaganda, šokirala je tada i mnoge vlastite čitatelje i pretplatnike. Čak je reagiralo i “Njemačko vijeće za medije”, kritiziralo redakciju Spiegela  i izreklo joj javnu opomenu. U sirijskom ratu, Spiegel je zadnjih godina podržavao “sirijske pobunjenike”, glavosječe Al Nusre, Al Kaide i ISIL-a, protiv “diktatora” Asada, Isto kao i Spiegelovi pajdaši sa Indexa, čiji je “specijalist”  Petar Stošić, zvani “Jihadi Perica”,  u brojnim člancima Indexa navijao za te koljače i napadao Asada. Vrhunac te nemoralne propagande Spiegela bio je članak, objavljen prije nešto više od godinu dana, u vrijeme kada je sirijski grad Alep, bio još pod kontrolom ISIL-ovaca i potpuno okružen od strane postrojbi sirijske armije predsjednika Asada.  ISIL-ovci i Al Nusra su tada bili pred porazom i bilo je samo pitanje dana, kada će sirijska armija ući u Alep i osloboditi ga.  Spiegel se zabrinuo za sudbinu glavosječa i objavio članak u kojem je otvoreno navijao za njih, da će možda ipak uspjeti probiti obruč Asadove vojske i uspjeti se spasiti. Besraman članak pod naslovom: “Islamisti su jedina nada za Alep”  ili ovdje.

Ne treba posebno isticati da je Spiegel u zadnje 2 godine držao stranu Merkelici i podržavao dovlačenje milijun i pol arapskih migranata i da Spiegel bez prestanka napada sve one u Njemačkoj, koji se suprostavljaju toj migraciji i naziva ih ekstremistima i “mračnim Nijemcima” (Dunkeldeutsche).

Tko su Sorosevi plaćenici koji pljuju po Hrvatskoj

Sada nešto o tom Spiegelovom članku pod  naslovom: “Slobodan Praljak: Hrvatska slavi ratnog zločinca nakon samoubojstva.” Autor članka je Keno Verseck. Verseck je Sorosev plaćenik  i poznati lažovčina na kvadrat. Na mnogim njemačkim neovisnim kritičnim portalima, Verseckovo ime je u vrhu ljestvice najgorih propagandista. Verseck je “stručnjak” Spiegela za jugoistočnu i istočnu Europu. On radi i za Sorosev portal Ostpol. Portal koji se bavi pitanjima jugoistočne Europe. Iza portala Ostpol, stoji takozvana medijska nevladina organizacija (Medien-NGO), N-ost. To piše na na naslovnoj stranici portala Ostpol, dolje u desnom kutu, gdje se nalazi poveznica za portal N-ost. “Ostpol se producira od strabe N-ost-a.” 

Na portalu N-ost,  prikazan je tim novinara i suradnika N-Osta, sa imenima i slikama svakog novinara. Među tim  novinarima je i Krsto Lazarević, Srbin sa njemačkom putovnicom, koji je po njemačkim medijima širio srpsku, Vučićevu istinu o ratu u BiH. Lazarević je pisao da uzrok rata u BiH, zapravo nije bila srpska agresija, već da su rat izazvali krvoločni mudžahedini koji su 1992. Srbima u istočnoj Bosni odsjecali glave i Srbi su se samo branili. Na portalu se vidi, tko stoji iza NGO-a N-ost. Ispod naslova “förderer und auftraggeber” (promicatelji i nalogodavci), prikazani su logovi organizacija koje financiraju i podržavaju N-ost. Tu su između ostalih;  Soroseva zaklada “Otvoreno društvo” i zloglasni  NED. Pa onda; “Erste Stiftung”, Robert-Bosch-Stiftung i Zeit-Stiftung. Pa onda; njemačka ministarstvo za vanjske poslove i  za gospodarsku suradnju i razvoj Merkeličine vlade, a tu je i OESS (Organizacija za europsku sigurnost i surdanju). Ovo ne treba nikoga čuditi jer je OESS, kao i sve ostale međunarodne organizacije, također pod kontrolom globalističke korporatvne elite. OESS se nalazi i na listi donatora Pusićevog i Teršeličkinog NGO-a,  Documenta i dženderskog NGO-a kinseyevog lobija u Hrvatskoj, CESI.   NED (Nacionalna zaklada za demokraciju) je američka polu-državna organizacija, ispostava CIA-e i cionističkih “neokonzervativaca”. NED financiraju djelimično američki kongres, a djelimčno Soros i drugi američki oligarsi. Kako kaže drugi poznati kritičar  globalizacije, William F. Engdahl , NED je zajedno za Sorosevom zakladom, bio upleten u skoro svaku “obojenu revoluciju” u svijetu u zadnjih 15-ak godina, posebno u takozvanom “arapskom proljeću”. Erste Stiftung je zaklada austrijske banke Erste, koja promiče i rodnu i gay ideologijuRobert-Bosch-Stiftung je njemačka zaklada koju je osnovao poznati industrijalac i mason Robert Bosch i ova zaklada je zajedno sa Sorosem uključena u financiranje Documenta i brojnih drugih NGO-ova u regiji i širom istočne Europe.  Zeit-Stiftung Gerd Bucerius und Ebelin je zaklada njemačkog lijevo-liberalnog korporativnog tjednika Die Zeit.

Evo tko kontrolira medije u Njemačkoj…

Verseck  u svojim  propagandnim člancima o istočnoj Europi, stalno napada Putina, Orbana, mađarsku vladu i Kaczinskoga i poljsku vladu. Jer svi oni prkose briselskoj eliti i Sorosu. Verseck je lani u  članku na portalu Spiegela, napao Mađarsku, Češku, Makedoniju i druge istočnoeuropske države, zato što su one pokrenule kampanju protiv  Sorosa i njegovih brojnih NGO-ova u svim državama istočne Europe. On je u tom članku  branio i hvalio svog gazdu Sorosa, i optužio Mađarsku i druge države u istočnoj Europi da kampanjom protiv Sorosa namjerno potiču antisemitizam i da je razlog kritike na Sorosa u istočnoj Europi, samo mržnja prema židovima
Isti članka Versecka objavljen je i na portalu Ostpol.  Međutim  oko 80% čitatelja na portalu Spiegela, u svojim komentarima na forumu bili su protiv mišljenja Versecka i rekli, da Soros nije takav humanist i dobročinitelj kakvim ga prikazuje Verseck, već da radi nezakonite rabote, da sa svojom mrežom NGO-ova, podkopava demokratski izabrane vlade u Europi i zato te vlade i države imaju potpuno pravo poduzeti mjere protiv njega. Malo kasnije, Spiegel je obrisao mnoge te kritične negativne komentare i ostavio one podobne.

Njemački portal Spiegelkabinett je neovisni blog, koji redovito analizira sve gadosti, podmuklosti i laži koje je zadnjih godina servirao tjednik i portal Spiegel. Tako se ovaj blog pozabavio i sa ovim pamfletom u kojem je Verseck hvalio gazdu Sorosa. 
U članku portala Spiegelkabinett pod naslovom “Der Spiegel u službi Georgea Sorosa i njegovih poslovnih mućki u istočnoj Europi” kaže se između ostaloga:  

Cilj rušenja režima u Ist. Europi da bi se otvorio put za Soroseve pljačkaške pohode na resurse tih država

“Ono što Der Spiegel umiljato naziva (Sorosevi) “projekti za ljudska prva i demokratizaciju”, jesu projekti, koji imaju samo jedan cilj: regime change (promjenu vlasti), da bi se otvorio put za Soroseve pljačkaške pohode na resurse tih država. Pri tomu se stanovništvo ne pita za mišljenje. Kao u stara vremena absolutističkih monarhističkih vladara, Soros uzima sebi pravo, da on jedini zna što je dobro za narodne mase. Kada u Rusiji 80% naroda podržava svog predsjednika Putina, onda Soros i njegove marionete u Rusiji ruski narod naprosto proglase glupim i nesposobnim da sam može odlučiti o svojoj budućnosti”.

O Praljku i Hrvatskoj, zamislite tko – Žarko Puhovski, glavom i bradom

U članku Versecka o Praljku i Hrvatskoj, svoje ocjene dali su Žarko Puhovski i Florian Bieber. Obojica Sorosevi plaćenici kao i Verseck. O Puhovskom ne treba puno trošiti riječi, svi znamo da od same nezavisnosti Hrvatske, provodi antihrvatsku propagandu.  Florian Bieber je austrijski povjesničar i politolog sa Sveučilišta Graz. Također “stručnjak” za jugostočnu Europu  iz Soroseve radionice. Bieber je studirao u SAD-u i na  poznatom privatnom  Sorosevom”Srednjoeuropskom sveučilištu” (CEU) u Budimpešti. Protiv kojega je Orbanova vlada ove godine pokrenula postupak za zabranu, što je odmah izazvalo uobičajenu dreku u Bruxellesu. CEU je jedna vrsta “partijske škole” u kojoj se dresiraju Sorosevi kadrovi za globalistčku elitu, koji onda nakon školovanja budu raspoređeni po svim državama istočne Europe, u  NGO-ovima, u raznim drugim organizacijama, u medijima, kulturnim institucijama, na sveučilištima. Tako se stalno širi i obnavlja gusta Soroseva mreža, da bi  se u svakoj državi propagandom utjecalo na javno mišljenje. Tako svaka država u istočnoj Europi ima svoje Puhovske, Dejane Joviće i Tvrtke Jakovine. Bieber je jedna vrsta austrijskog Tvrtka Jakovine. Jakovina je također Sorosevo dijete, također je studirao na Sorosevom sveučilištu CEU. On se  sa time nedavno hvalio u Jutarnjem listu i rekao da je ponosan što mu je Soros omogućio karijeru.

Index i još neki drugi lijevi hrvatski mediji, također su udarili na sva zvona i članak iz The Guardiana: “Plenković je prvi europski vođa koji je podržao ratnog zločinca”. The Guardian je britanski korporativni lijevo-liberalni list.  The Guardian tu i tamo ponekad objavi pokoji kritički  članak, ali u temeljnim stvarima zastupa agendu globalističke elite; stvaranje jedne korporativne europske države i borbu protiv  svih populista i nacionalista koji stoje na putu sprovođenju te agende. Tko je dao “stručno mišljenje” o Praljku i Hrvatskoj u navedenom članku The Guardiana? Eric Gordy, Tim Judah i Mina Vidaković.

Britanski židovski povjesničar Eric Gordy, također “stručnjak” za jugoistočnu Europu je još jedan od brojnih zapadnih muljatora, koji  godinama vršljaju po prostorima “regije” i prodaju svoju “istinu”. Gordy radi i piše za brojne medije i portale. On piše za elitni korporatuvni portal Opendemocracy, kojega financiraju Soroseva i Rockefellerova zaklada i  još mnoge druge zaklade i organizacije. 

On je pisao i za srpski NGO i portal Peščanik (financiraju ga također Soros i NED), pescanik.net
On je također pisao i za Pupovčeve srpske Novosti
On je prije 5 godina kritizirao oslobađanje Gotovine i Markača i napisao članak pod naslovom: “Danas je dobar dan za zločince.”

Tim Judah, također britanski židov i također “stručnjak” za jugoistočnu Europu i Zapadni Balkan, kolumnist je i dopisnik poznatog korporativnog tjednika The Economist, u vlasništvu Rotschilda. Judah se također godinama mota po ovim prostorima. O  čemu je napisao i nekoliko knjiga. On je i član glavnog odbora organizacije BIRN. BIRN (Balkan Investigative Reporting Network- Balkanska istraživačka izvještačka mreža)  ima zadatak trenirati politički podobne novinare, koji će propagirati antifašizam, regiju, neoliberalizam, multikulturalnost, EU, NATO, rodnu ideologiju i ostalo. BIRN ima svoje podružnice u svim državama  regije, plus još i u Albaniji, Bugarskoj i Rumunjskoj. Tko financira BIRN?  To su između ostalih: NED, Fond braće Rockefeller, BTD, Zaklada Charles Stewart Mott, norveško i nizozemsko ministarstvo za vanjske poslove.

BTD (Balkanska zaklada za demokraciju), koja sufinancira Documenta, Babe, CESI, H-Alter, Gong  i mnoge druge NGO-ove u Hrvatskoj i regiji, je zajednički projekt za povezivanje regije i uspostavljanje “bratstva i jedinstva”. Iza BTD stoje: USAID (državna agencija SAD-a za inozemnu pomoć i razvoj), Rockefellerova podorganizacija GMF (German Marshall Fund of the USA) i  spomenuta Zaklada Charles Stewart Mott. Ovu zakladu osnovao je američki industrijalac i mason C.S. Mott, koji je živio prije više od sto godina kada su živjeli i John D. Rockefeller i Andrew Carengie.  Ova zaklada  je jako aktivna u Hrvatskoj i regiji i također sufinancira Documenta.
Judah surađuje i sa GMF-om , koji je  je također jako aktivan u Hrvatskoj i cijeloj regiji i zajedno sa Sorosem također sufinancira Babe, i mnoge druge antihrvatske NGO-ove. 

Osim za Zapadni Balkan i regiju, Judah se također puno interesira za Ukrajinu i Rusiju, o čemu također puno piše. On je jedan od vodećih britanskih propagandista protiv Putina i Rusije, koji je više puta otvoreno  pozivao da EU i Zapad trebaju voditi oštriju politiku u cilju rušenja Putina sa vlasti.
Mina Vidaković radi za medijsku agenturu “Sense news agency”, koju financira opet ista ekipa: EU, Soros, NED,  zaklada Charles Stewart Mott, te nizozemsko ministarstvo vanjskih poslova. 

Index opet: “Austrijski list: Kolinda skuplja glasove na samoubojstvu ratnog zločinca Praljka”

Taj austrijski list je lijevi dnevni list Der Standard. Također jedna od perjanica lažova za propagandu globalizacije, migracije, multikulturalnosti i novog svjetskog poretka. Vlasnik lista je Oscar Bonner, židov i član skupine Bilderberg, na čijim godišnjim konferencijama redovito sudjeluje. Der Standard  se  u zadnjih nekoliko godina, već više puta istakao svojom anti-hrvatskom propagandom. I to baš najviše iz pera svoje dopisnice iz Zagreba, Adelaid Wölfl, koja je i sada napisala ovaj anti-hrvatski pamflet: “Hrvatska desnica profitirala je od samoubojstva ratnog zločinca Praljka”, koji je prenio Index. Adelaid Wölfl je prije 4 godine pisala protiv navodne fašizacije u Hrvatskoj, protiv Gotovine i zahtjevala da Hrvatska treba ukinuti nacionalističku proslavu Oluje, jer to vrijeđa Srbe. Naravno da su Der Standard i Adelaid Wölfl  također odlično umreženi sa domaćom Sorosevom i orjunaškiom ekipom iz brojnih NGO-ova, i glavnih medija.

Index je još prenio i dijelove članka iz švedskog Aftonbladeta: “Najtiražniji skandinavski list: Hrvatima nije mjesto u EU, oni slave kult zločinca Praljka”.
Švedski list “Aftonbladet” je bulevarski list, žuti tisak, trač novine. Sa tipičnim senzacionalističkim naslovima sa velikim slovima, puno slika i sa malo teksta.  Za svoju glupavu čitateljsku publiku da se ne mora zamarati sa puno čitanja. List ima slično lijevo-liberalno  usmjerenje kao i njihovi pajdaši iz Indexa. Ali lijevi i “antifašistički” “Aftonbladet” je imao mračnu nacističku prošlost. Za vrijeme nacizma cijelih 30-ih godina i cijelog 2 svjetskog rata do 1945. “Aftonbladet” je bio pro-nacistički list, podržavao je njemačke i švedske naciste. Nakon 2. svjetskog rata, kupuje ga  švedski savez sindikata i “Aftonbladet” postaje glasilo švedskih socijalista. Od 2009. list je u vlasništvu velikog norveškog korporativnog medijskog koncerna Schibsted, koji ima novine i druge medije u 29 europskih država.

I na koncu, da to sve ne bude dovoljno, Index je iskopao još i članak izvjesne Marije Latković, “kćeri hrvatskih gastarbajtera”, odrasle u Njemačkoj. Koja je na portalu njemačkog Süddeutsche Zeitung-a, u članku pod naslovom “Ne razumijem više svoju zemlju” napisala da joj Hrvatska postaje sve otuđenija, da se u Hrvati pravdaju sa time, da su Srbi počinili puno više zločina, a Hrvati ne žele uviditi svoje zločine, da je Hrvatska sada još gora nego ranijih godina, da desničari i konzervativci žele vratiti Hrvatsku unatrag, i da su protiv svih onih, koji su drugačijeg mišljenja, protiv stranaca i  homoseksualaca..itd..itd. I krivo joj je što mnogi Hrvati slave Praljka i zato se ona razočarala u Hrvatsku i zato joj je Hrvatska postala tuđa. Članak ove Marije Latković, “poštene Hrvatice”, sa oduševljenjem, su prenijeli i vodeći srpski mediji: Blic i Kurir.  U uvodu tog članka SZ je predstavio Mariju Latković kao svoju autoricu. Onima koji na poznaju medijsku situaciju u Nemačkoj, jedna stvar treba  biti jasna: autor u listu SZ ne može biti svatko. Već samo onaj tko je, ono što bi se reklo, politički podoban. Onaj tko će zastupati agendu globalizacije koju propagira korporativni SZ, onaj tko će hvaliti EU i multikulturalnost, itd. i tko će udarati po Trumpu, Putinu, Orbanu, i svim drugim nacionalistima, desničarima, konzervativcima i kršćanskim fundamentalistima.
Lijevi dnevni list  Süddeutsche Zeitung osnovan je 1945. od strane britanskih vlasti u tadašnjoj poraženoj i okupiranoj Njemačkoj. Süddeutsche Zeitung  je slično kao i Spiegel, lažljivi tisak (lügenpresse), na prvoj crti borbe za globalizaciju i borbe protiv vlastitog njemačkog naroda i svih kritičara Merkeličine politike.  Glavni urednik SZ-a, Stefan Kornelius, umrežen je u vrhove globalističke elite.  kao i svi ostali urednici glavnih medija. Kornelius je član organizacije Atlantikbrücke, koja je glavna njemačka podružnica Rockefellerovog CFR-a (Vijeće za vanjske odnose), stvarne vlade SAD-a u sjeni. Članovi Atlantikbrücke su i Angela Merkel i svi ostali vodeći političari, urednici glavnih medija i mnogi direktori njemačkih tvrki.

Stefan Kornelius i SZ, takodjer na ovoj shemi; a šema; tko kontrolira sve njemačke glavne medije, (uključujući Spiegl i SZ).  Bruno Karlo

Komentari

Pročitajte cijeli članak

Facebook

Popularno