Connect with us

B. Karlo

Svakodnevno “kulturno obogaćivanje” Njemačke od strane izbjeglica: Dvanaestoročlana arapska obitelj divljala protiv državnih službenika na općini

Objavljeno

- datum

 NJEMAČKA UKIDA SAMU SEBE!  – prognozirao je bivši političar njemačkih Socijaldemokrata, Thilo Sarrazin u svojoj istoimenoj knjizi, 2010. To samoukinuće, ta polagana propast, dramatično se ubrzala u zadnjih nekoliko godina, naročito nakon što je Merkelica u zadnje 2 godine dovukla gotovo dva milijuna migranata i lažnih izbjeglica iz Bliskog istoka i Afrike.

Podatak koji su nedavno objavile službene institucije za migraciju u Njemačkoj, šokirao je mnoge. Zahvaljujući baš toj Merkeličinoj politici, udio migranta u stanovništvu Njemačke, u samo u ove 2 zadnje godine, skočio je sa 10% na 18.6%!!.

UDIO MIGRANATA u stanovništvu Njemačke skočio na 18,6%! Zašto?

Kako Merkeličine izbjeglice “kulturno obogaćuju” Njemačku, vidjeli smo na brojnim primjerima u zadnje dvije godine, od kojih su mnogi bili užasni i tragični, da spomenem samo ona dva zadnja: Palestinca koji je u Hamburgu u kolovozu nožem usmrtio jednu i teško ranio još 5 drugih osoba i Iračanina, koji je pucnjavom u diskoteci u Konstanzu, također usmrtio jednu osobu i ranio više drugih.

Snobovska Njemačka se čudi: zašto je AfD dobio 13% glasova

Osim ovih najgorih i najtežih slučajeva, terora i ubojstva, brojni su mnogi drugi slučajevi “kulturnog obogaćivanja” od strane novih migranata. Spomenimo samo onaj zadnji slučaj masovnog seksualnog napastovanaj žena i djevojaka od strane arapskih migranata u srpnju ove godine, na fešti u gradiću Schorndorf, o kojem su izvjestili i hrvatski portali, slučaja koji je podsjetio na novogodišnju noć u Koelnu 2015. Ali bezbrojnih, manjih, slučajeva problema sa migrantima, ima po cijeloj Njemačkoj i to svaki dan. Slučajeva koji pokazuju sav jad, bijedu i nemoć države Njemačke, države. I onda se njemačka snobovska elita čudi, zašto je stranka AFD nedavno na izborima, od prve dobila 13% glasova.

11-ero člana obitelj izazvala kaos: Imaju besplatan stan, hoće više love

Takav jedan slučaj odigrao se prije nekoliko mjeseci u gradiću Rommerskirchen u pokrajini Sjeverna Rajna-Vestaflija (Nordrhein-Westfallen). Dvanestoročlana obitelj iz Iraka, majka i 11 djece, divljali su u zgradi općine u ovom gradu. Oni su prije godinu dana stigli iz Iraka u Njemačku i dobili azil i socijalni stan i sve ostalo. Ipak su, zbog nekog nepoznatog razloga došli u ured za socijalnu skrb u zgradi općine Rommerskirchen. Općinski službenici koji tu rade, kažu, da obitelj nije imala zakazni termin i da im je razlog dolasaka bio nepoznat. Ali majka i njenih 11 djece su verbalno napali službenike, psovali ih, vrijeđali, prijetili, pravili nerede, razbijali, derali oglasne ploče za zidova, bacali stolice. To je bilo tako silovito i divljački, da je morala intervenirati policija i to sa velikom ekipom, sa više policijskih kola. Dva sina (16 i 17 godina) su privremeno privedena na policiju zbog pravljena nereda.

Iako, kako su rekli općinski službenici, razlog divljanja iračkih izbjeglica nije poznat, vjerojatno je da su oni bili nezadovoljni socijalnim primanjima od države i da su željeli više love.

Ne samo da ne će dobiti izgon, nego – niti kaznu…

Ipak, to je već sada izvjesno, tim članovima iračke obitelji se ništa neće dogoditi. Dvojica sinova su brzo pušteni iz zatvora, a obitelj će možda dobiti samo neku simboličku kaznu, opomenu i slično, jer novca za plaćanje kazne ionako nemaju, novac im ionako plaća država, koja im financira stan i boravak u Njemačkoj. Oni neće dobiti kaznu protjerivanja iz Njemačke, niti barem prijetnju izgonom i oduzimanje stana. Ne, od toga ništa neće biti. Oni će i dalje ostati i raditi što žele.

Političar Zelenih Boris Palmer, jedan je od rijetkih njemačkih političara sa ljevice, koji vlastiti razum stavlja iznad ideologije i koji kritizira Merkeličinu politiku nekontrolirane migracije i svoju vlastitu stranku, koja je najveći zagovarač te migracije i nemoć državnih institucija njemačke države. Prije 2 godine, u jeku izbjegličke krize, na riječi Merkelice “mi to možemo”, Palmer je otvoreno rekao “ne, mi to ne možemo” i ukazao na ogromne probleme sa prijemom arapskih izbjeglica.

Palmer: “Postaviti granice zločinakom ponašanju i sankcionirati ga…”

Zbog toga je Palmer već odavno postao meta napada od strane vlastite stranke i ostalih ljevičara, koji su ga nazvali reakcionarnim desničarom, tajnim pristalicom AFD-a, čak i fašistom. Slično kao što je naša lijeva falanga prije 2 godine napala Damira Kajina, nakon što je on tad kritizirao Milanovićevu vladu i zahtjevao zatvaranje hrvatskih granica. Ali Palmer je reagirao i napisao svojih 10 teza o migraciji, rasizmu i ostalim problemima. U tim tezama Palmer kaže: “ je li rasizam, ako se ukaže na određene negativne osobine ponašanja jedne (etničke) skupine? Ja mislim da nije. Ako postoje takve specifične osobine, onda ih treba imenovati, da bi se prepoznali uzroci i da bi se mogli rješavati problemi. Opći recepti nemaju učinka za specifične probleme. Zatvarati oči nad tim problemima nije rješenje. Reći da je to laž, ako određene skupine prave posebno velike probleme je samo potiskivanje tih problema. Prije svih, migranti iz zemalja Magreba (arapske države sjeverne Afrike) kojima je odbijen zahtjev za azil su vrlo problematični, Oni naprosto nemaju ništa više za izgubiti. Ovoj skupini mora se posvetiti puno više pažnje. Kao prvo, imenovati problem bez ustručavanja, kao drugo postaviti granice takvom ponašanju i sankcionirati ga…”

Nakon učestalih slučajeva silovanja žena od strane izbjeglica, Palmer je zahjevao genetski test za izbjeglice. Zbog toga ga je preko Facebooka napao stranački kolega, poznati političar Zelenih i gay Volker Beck, koji je napisao: “Borise, tebi se ne može pomoći. Ne bih rado živio u zemlji u kojoj se pita tebe i tvog oštrog jezika”

Palmer mu je odmah dao kontru: “Dragi Volker, ja živim rado u zemlji, u kojoj se tebi oprašata tvoja konzumacija droge i tvoje ranije zalaganje za pedofiliju”. Palmer je ovim aludirao na događaj, od prije 2 godine kada je Beck u Berlinu bio uhićen zbog posjedovanja droge i na događaje krajem 80-ih godina, kada se Volker Beck u knjizi “Pedoseksualni kompleks” otvoreno zalagao za legalizaciju pedofilije (Bruno Karlo/DerWeste.de)

Komentari

Komentari

B. Karlo

Ne uzbuđujte se: ono što Spiegel i drugi zapadni lažljivi korporativni mediji pišu o Praljku i Hrvatima je značajno koliko i toaletni papir sa kojim ste …!

Objavljeno

- datum

Presuda šestorici bosanskohercegovačkih Hrvata i tragična smrt generala Praljka, šokirali su mnoge Hrvate i razbili i zadnju iluziju o pravičnosti haškog suda. Hladna činjenica, da su tom presudom Hrvatska i Hrvati faktički optuženi za agresiju na BiH, dok je Srbija izuzeta od svake odgovornosti u toj državi,  djelimično je otrijeznila čak i pojedine  ljevičare koji su dotada bezgranično vjerovali u taj sud.

Tako su i čak i u pojedinim lijevim medijima kritički ocjenili, da Haški sud nije bio objektivan i da nije doprinio stabilnosti i pomirenju u takozvanij regiji. Najpodmukliji kao i obično, bio je portal Index, koji se odmah nekoliko minuta nakon objave presude, otvoreno naslađivao i rugao. Index se daleko najviše od sviju raspisao o “zločinačkom poduhvatu”. I Index je i najviše sa velikom revnošću skupljao negativne  komentare zapadanih korporativnih medija o tome i objavio ih.

Ljudima treba biti jasno kako to sve ide. Njemački, američki, francuski, britanski i drugi glavni zapadni mediji, jako malo i rijetko izvješćuju o Hrvatskoj i ne znaju puno o njoj. Većina od njih uopće nemaju vlastite dopisnike u Hrvatskoj.  A kada izvješćuju,  to su većinom neki negativni događaji, kao naprimjer kažnjavanje Joe Šimunića ili “svastika” na poljudskom stadionu, prije nekoliko godina. Negativne informacije o Hrvatskoj,  ti zapadni mediji dobivaju većinom od njihovih istomišljenika i pajdaša iz Hrvatske; brojnih Sorosevih NGO-ova kao Documenta, Antifašistička liga, Babe i mnogi drugi i domaćih korporativnih medija kao Index.  Ti zapadni korporativni mediji, odlično su umreženi sa orjunško-sorosevom ekipom u Hrvatskoj.

Presstitute: Kad domaći medijski bogalji  kite korporativne medije s ‘ugledni’…

Kada Index, Jutarnji i drugi domaći korporativni mediji prenose neke komentare iz zapadnih medija, uvijek kite te medije sa onim atributom: “ugledni”: ugledni New York Times, ugledni Spiegel, ugledni CNN, ugledni ovaj, ugledni onaj. To “ugledni” možete objesiti mačku o rep. Kurve su uglednije od tih medija. Jer ti zapadni mediji su bezskrupulozni, manipulativni, podmukli, lažjivi. Što se naročito pokazalo u zadnjih nekoliko godina, u izvješćima tih medija o ratu u Siriji, kada su otvoreno navijali za ISIL, a predsjednika Asada nazivali despotom, diktatorom i ratnim zločincem.  Poznati američki kritičar SAD-a, Zapada i globalizacije, Paul Craig Roberts nazive te zapadne medije “presstitutke”. Tu kovanicu Roberts je sastavio  od riječi press=tisak i prostituka=kurva, dakle “prestitutke”, prosto rečeno, su medijske kurve. Trump te medije također stalno naziva lažovima i prevarantima, koji produciraju “fake news” (lažne vijesti), jer ti mediji u službi “duboke države”, neprestano vode rat protiv njega. I veliki broj stanovnika u samim tim državama, u SAD-u, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, itd., ne vjeruje tim medijima i smatra ih lažovima, dakle ni Hrvati im ne trebaju vjerovati.
Postoji ta neka naivna, slijepa vjera mnogih Hrvata u poštenje Zapada, njegovih institucija i njegovih medija. Ili kako je to rekao Nino Raspudić, problem je u tom “našem kolonijalnom mentalitetu”

Orbanu ovo ne smeta i ostaje čvrsto na politici obrane mađarskih interesa od diktata globalista iz Bruxellesa

Kao  poznavatelj tih zapadnih korporativnih medija, kažem: ne uzbuđujte te se zbog toga što oni pišu i izvješćuju.
Protiv Mađarske i Orbanove vlade, ti  mediji  vode rat neprestano, više od 6 godina i blate i pljuju Mađarsku i Mađare, na najgori način. Orban despot, Mađarska dikatura, tamo vladaju zatucanost, netolerancija, ekstremizam, rasizam, fašizam… i sve najgore. Taj  sustav negativne propagande o Mađarskoj i o Hrvatskoj je isti: Soroseva mreža iz Mađarske usko surađuje sa tim korporativnim medijima sa Zapada i dostavlja im negativne informacije iz Mađarske, isto to radi i Soroseva mreža iz Hrvatske i dostavlja informacije o Hrvatskoj. Ali Mađarima je sve to, na jedno uho ušlo, na drugo izišlo. Orbanova vlada ostaje čvrsto na svojoj politici obrane mađarskih interesa od diktata globalista iz Bruxellesa.

Ali tko su medijski propagandisti (lügenpresse) – Spiegel predstavlja anti-njemačku globalističku elitu

Da se malo pozabavimo, sa nekoliko tih medija, čija je izvješća prenio Index. Najprije je prenio dijelove komentara njemačkog Spiegela pod naslovom: “Nijemci se čude, Hrvatska tuguje zbog ratnog zločinca!?”
Prvo nešto o samom Spiegelu. Spiegel naravno nisu “Nijemci”, i Spiegel ne predstvalja Nijemce, već Spiegel predstavlja antinjemačku globalističku elitu.
Der Spiegel, lijevo-liberalni tjednik, pripada najpodmuklijim i najlažljivijim njemačkim glavnim medijima, U njemačkoj javnosti, te se medije naziva “lažljivi tisak”  (lügenpresse). Prema reprezentativnoj anketi od prošle godine u Njemačkoj, čak polovica Nijemaca smatra da je taj izraz, “lažljivi tisak”  sasvim opravdan. Spiegel je osnovan 1947. godine i kao i svi ostali poslijeratni njemački mediji, morao je najprije dobiti dozvolu za tiskanje i izlaženje od Amerikanaca i Britanaca, koji su tada vladali sa poraženom Njemačkom. Antifašisti sa Indexa vjerojatno ne znaju da je u prvoj redakciji Spiegela nakon osnivanja 1947. bilo i bivših nacista, kao Horst Manecke.
Sedamdestih godina Spiegel je podržavao radikalni šezdestosmaški pokret. Danas je Spiegel formalno još uvijek lijevo-liberalni, ali ustvari neoliberalni, globalistički i korporativni medij i spada među najveće propagandiste za novi svjetski poredak. Redovito napada Putina, Orbana, Trumpa, poljsku konzervativnu vladu, Asada i sva ostala smetala, koja se suprostavljaju zapadnoj globalističkoj agendi.

Spiegelova besramna laž o rušenju zrakoplova i – nikome ništa!

Prije 3 godine, Spiegel je napravio jednu od najbesramnijh i najbeskrupoloznijih kampanji u povijesti njemačkog i uopće zapadnog  novinarstva. Bez ikakvih dokaza, optužio je Putina i Rusiju za rušenje malezijskog putničkog zrakoplova MH17 u istočnoj Ukrajini u srpnju 2014. Okolnosti rušenja tog zrakoplova nisu ni do danas razjašnjene. Na naslovnoj stranici svog tiskovnog izdanja, Spiegel je objavio slike 50 žrtava iz tog zrakoplova MH17 i veliki naslov u sredini “Zaustavite Putina sad!” U članku o padu zrakoplova u tom izdanju, Spiegel je faktički huškao na rat protiv Rusije!

>> Evo tko vlada svim američkim i njemačkim glavnim medijima

Inače slike tih žrtava uzete su sa interneta, ne pitavši njihove obitelji  za dopuštenje da ih objavi. To ratnohuškačka propaganda, šokirala je tada i mnoge vlastite čitatelje i pretplatnike. Čak je reagiralo i “Njemačko vijeće za medije”, kritiziralo redakciju Spiegela  i izreklo joj javnu opomenu. U sirijskom ratu, Spiegel je zadnjih godina podržavao “sirijske pobunjenike”, glavosječe Al Nusre, Al Kaide i ISIL-a, protiv “diktatora” Asada, Isto kao i Spiegelovi pajdaši sa Indexa, čiji je “specijalist”  Petar Stošić, zvani “Jihadi Perica”,  u brojnim člancima Indexa navijao za te koljače i napadao Asada. Vrhunac te nemoralne propagande Spiegela bio je članak, objavljen prije nešto više od godinu dana, u vrijeme kada je sirijski grad Alep, bio još pod kontrolom ISIL-ovaca i potpuno okružen od strane postrojbi sirijske armije predsjednika Asada.  ISIL-ovci i Al Nusra su tada bili pred porazom i bilo je samo pitanje dana, kada će sirijska armija ući u Alep i osloboditi ga.  Spiegel se zabrinuo za sudbinu glavosječa i objavio članak u kojem je otvoreno navijao za njih, da će možda ipak uspjeti probiti obruč Asadove vojske i uspjeti se spasiti. Besraman članak pod naslovom: “Islamisti su jedina nada za Alep”  ili ovdje.

Ne treba posebno isticati da je Spiegel u zadnje 2 godine držao stranu Merkelici i podržavao dovlačenje milijun i pol arapskih migranata i da Spiegel bez prestanka napada sve one u Njemačkoj, koji se suprostavljaju toj migraciji i naziva ih ekstremistima i “mračnim Nijemcima” (Dunkeldeutsche).

Tko su Sorosevi plaćenici koji pljuju po Hrvatskoj

Sada nešto o tom Spiegelovom članku pod  naslovom: “Slobodan Praljak: Hrvatska slavi ratnog zločinca nakon samoubojstva.” Autor članka je Keno Verseck. Verseck je Sorosev plaćenik  i poznati lažovčina na kvadrat. Na mnogim njemačkim neovisnim kritičnim portalima, Verseckovo ime je u vrhu ljestvice najgorih propagandista. Verseck je “stručnjak” Spiegela za jugoistočnu i istočnu Europu. On radi i za Sorosev portal Ostpol. Portal koji se bavi pitanjima jugoistočne Europe. Iza portala Ostpol, stoji takozvana medijska nevladina organizacija (Medien-NGO), N-ost. To piše na na naslovnoj stranici portala Ostpol, dolje u desnom kutu, gdje se nalazi poveznica za portal N-ost. “Ostpol se producira od strabe N-ost-a.” 

Na portalu N-ost,  prikazan je tim novinara i suradnika N-Osta, sa imenima i slikama svakog novinara. Među tim  novinarima je i Krsto Lazarević, Srbin sa njemačkom putovnicom, koji je po njemačkim medijima širio srpsku, Vučićevu istinu o ratu u BiH. Lazarević je pisao da uzrok rata u BiH, zapravo nije bila srpska agresija, već da su rat izazvali krvoločni mudžahedini koji su 1992. Srbima u istočnoj Bosni odsjecali glave i Srbi su se samo branili. Na portalu se vidi, tko stoji iza NGO-a N-ost. Ispod naslova “förderer und auftraggeber” (promicatelji i nalogodavci), prikazani su logovi organizacija koje financiraju i podržavaju N-ost. Tu su između ostalih;  Soroseva zaklada “Otvoreno društvo” i zloglasni  NED. Pa onda; “Erste Stiftung”, Robert-Bosch-Stiftung i Zeit-Stiftung. Pa onda; njemačka ministarstvo za vanjske poslove i  za gospodarsku suradnju i razvoj Merkeličine vlade, a tu je i OESS (Organizacija za europsku sigurnost i surdanju). Ovo ne treba nikoga čuditi jer je OESS, kao i sve ostale međunarodne organizacije, također pod kontrolom globalističke korporatvne elite. OESS se nalazi i na listi donatora Pusićevog i Teršeličkinog NGO-a,  Documenta i dženderskog NGO-a kinseyevog lobija u Hrvatskoj, CESI.   NED (Nacionalna zaklada za demokraciju) je američka polu-državna organizacija, ispostava CIA-e i cionističkih “neokonzervativaca”. NED financiraju djelimično američki kongres, a djelimčno Soros i drugi američki oligarsi. Kako kaže drugi poznati kritičar  globalizacije, William F. Engdahl , NED je zajedno za Sorosevom zakladom, bio upleten u skoro svaku “obojenu revoluciju” u svijetu u zadnjih 15-ak godina, posebno u takozvanom “arapskom proljeću”. Erste Stiftung je zaklada austrijske banke Erste, koja promiče i rodnu i gay ideologijuRobert-Bosch-Stiftung je njemačka zaklada koju je osnovao poznati industrijalac i mason Robert Bosch i ova zaklada je zajedno sa Sorosem uključena u financiranje Documenta i brojnih drugih NGO-ova u regiji i širom istočne Europe.  Zeit-Stiftung Gerd Bucerius und Ebelin je zaklada njemačkog lijevo-liberalnog korporativnog tjednika Die Zeit.

Evo tko kontrolira medije u Njemačkoj…

Verseck  u svojim  propagandnim člancima o istočnoj Europi, stalno napada Putina, Orbana, mađarsku vladu i Kaczinskoga i poljsku vladu. Jer svi oni prkose briselskoj eliti i Sorosu. Verseck je lani u  članku na portalu Spiegela, napao Mađarsku, Češku, Makedoniju i druge istočnoeuropske države, zato što su one pokrenule kampanju protiv  Sorosa i njegovih brojnih NGO-ova u svim državama istočne Europe. On je u tom članku  branio i hvalio svog gazdu Sorosa, i optužio Mađarsku i druge države u istočnoj Europi da kampanjom protiv Sorosa namjerno potiču antisemitizam i da je razlog kritike na Sorosa u istočnoj Europi, samo mržnja prema židovima
Isti članka Versecka objavljen je i na portalu Ostpol.  Međutim  oko 80% čitatelja na portalu Spiegela, u svojim komentarima na forumu bili su protiv mišljenja Versecka i rekli, da Soros nije takav humanist i dobročinitelj kakvim ga prikazuje Verseck, već da radi nezakonite rabote, da sa svojom mrežom NGO-ova, podkopava demokratski izabrane vlade u Europi i zato te vlade i države imaju potpuno pravo poduzeti mjere protiv njega. Malo kasnije, Spiegel je obrisao mnoge te kritične negativne komentare i ostavio one podobne.

Njemački portal Spiegelkabinett je neovisni blog, koji redovito analizira sve gadosti, podmuklosti i laži koje je zadnjih godina servirao tjednik i portal Spiegel. Tako se ovaj blog pozabavio i sa ovim pamfletom u kojem je Verseck hvalio gazdu Sorosa. 
U članku portala Spiegelkabinett pod naslovom “Der Spiegel u službi Georgea Sorosa i njegovih poslovnih mućki u istočnoj Europi” kaže se između ostaloga:  

Cilj rušenja režima u Ist. Europi da bi se otvorio put za Soroseve pljačkaške pohode na resurse tih država

“Ono što Der Spiegel umiljato naziva (Sorosevi) “projekti za ljudska prva i demokratizaciju”, jesu projekti, koji imaju samo jedan cilj: regime change (promjenu vlasti), da bi se otvorio put za Soroseve pljačkaške pohode na resurse tih država. Pri tomu se stanovništvo ne pita za mišljenje. Kao u stara vremena absolutističkih monarhističkih vladara, Soros uzima sebi pravo, da on jedini zna što je dobro za narodne mase. Kada u Rusiji 80% naroda podržava svog predsjednika Putina, onda Soros i njegove marionete u Rusiji ruski narod naprosto proglase glupim i nesposobnim da sam može odlučiti o svojoj budućnosti”.

O Praljku i Hrvatskoj, zamislite tko – Žarko Puhovski, glavom i bradom

U članku Versecka o Praljku i Hrvatskoj, svoje ocjene dali su Žarko Puhovski i Florian Bieber. Obojica Sorosevi plaćenici kao i Verseck. O Puhovskom ne treba puno trošiti riječi, svi znamo da od same nezavisnosti Hrvatske, provodi antihrvatsku propagandu.  Florian Bieber je austrijski povjesničar i politolog sa Sveučilišta Graz. Također “stručnjak” za jugostočnu Europu  iz Soroseve radionice. Bieber je studirao u SAD-u i na  poznatom privatnom  Sorosevom”Srednjoeuropskom sveučilištu” (CEU) u Budimpešti. Protiv kojega je Orbanova vlada ove godine pokrenula postupak za zabranu, što je odmah izazvalo uobičajenu dreku u Bruxellesu. CEU je jedna vrsta “partijske škole” u kojoj se dresiraju Sorosevi kadrovi za globalistčku elitu, koji onda nakon školovanja budu raspoređeni po svim državama istočne Europe, u  NGO-ovima, u raznim drugim organizacijama, u medijima, kulturnim institucijama, na sveučilištima. Tako se stalno širi i obnavlja gusta Soroseva mreža, da bi  se u svakoj državi propagandom utjecalo na javno mišljenje. Tako svaka država u istočnoj Europi ima svoje Puhovske, Dejane Joviće i Tvrtke Jakovine. Bieber je jedna vrsta austrijskog Tvrtka Jakovine. Jakovina je također Sorosevo dijete, također je studirao na Sorosevom sveučilištu CEU. On se  sa time nedavno hvalio u Jutarnjem listu i rekao da je ponosan što mu je Soros omogućio karijeru.

Index i još neki drugi lijevi hrvatski mediji, također su udarili na sva zvona i članak iz The Guardiana: “Plenković je prvi europski vođa koji je podržao ratnog zločinca”. The Guardian je britanski korporativni lijevo-liberalni list.  The Guardian tu i tamo ponekad objavi pokoji kritički  članak, ali u temeljnim stvarima zastupa agendu globalističke elite; stvaranje jedne korporativne europske države i borbu protiv  svih populista i nacionalista koji stoje na putu sprovođenju te agende. Tko je dao “stručno mišljenje” o Praljku i Hrvatskoj u navedenom članku The Guardiana? Eric Gordy, Tim Judah i Mina Vidaković.

Britanski židovski povjesničar Eric Gordy, također “stručnjak” za jugoistočnu Europu je još jedan od brojnih zapadnih muljatora, koji  godinama vršljaju po prostorima “regije” i prodaju svoju “istinu”. Gordy radi i piše za brojne medije i portale. On piše za elitni korporatuvni portal Opendemocracy, kojega financiraju Soroseva i Rockefellerova zaklada i  još mnoge druge zaklade i organizacije. 

On je pisao i za srpski NGO i portal Peščanik (financiraju ga također Soros i NED), pescanik.net
On je također pisao i za Pupovčeve srpske Novosti
On je prije 5 godina kritizirao oslobađanje Gotovine i Markača i napisao članak pod naslovom: “Danas je dobar dan za zločince.”

Tim Judah, također britanski židov i također “stručnjak” za jugoistočnu Europu i Zapadni Balkan, kolumnist je i dopisnik poznatog korporativnog tjednika The Economist, u vlasništvu Rotschilda. Judah se također godinama mota po ovim prostorima. O  čemu je napisao i nekoliko knjiga. On je i član glavnog odbora organizacije BIRN. BIRN (Balkan Investigative Reporting Network- Balkanska istraživačka izvještačka mreža)  ima zadatak trenirati politički podobne novinare, koji će propagirati antifašizam, regiju, neoliberalizam, multikulturalnost, EU, NATO, rodnu ideologiju i ostalo. BIRN ima svoje podružnice u svim državama  regije, plus još i u Albaniji, Bugarskoj i Rumunjskoj. Tko financira BIRN?  To su između ostalih: NED, Fond braće Rockefeller, BTD, Zaklada Charles Stewart Mott, norveško i nizozemsko ministarstvo za vanjske poslove.

BTD (Balkanska zaklada za demokraciju), koja sufinancira Documenta, Babe, CESI, H-Alter, Gong  i mnoge druge NGO-ove u Hrvatskoj i regiji, je zajednički projekt za povezivanje regije i uspostavljanje “bratstva i jedinstva”. Iza BTD stoje: USAID (državna agencija SAD-a za inozemnu pomoć i razvoj), Rockefellerova podorganizacija GMF (German Marshall Fund of the USA) i  spomenuta Zaklada Charles Stewart Mott. Ovu zakladu osnovao je američki industrijalac i mason C.S. Mott, koji je živio prije više od sto godina kada su živjeli i John D. Rockefeller i Andrew Carengie.  Ova zaklada  je jako aktivna u Hrvatskoj i regiji i također sufinancira Documenta.
Judah surađuje i sa GMF-om , koji je  je također jako aktivan u Hrvatskoj i cijeloj regiji i zajedno sa Sorosem također sufinancira Babe, i mnoge druge antihrvatske NGO-ove. 

Osim za Zapadni Balkan i regiju, Judah se također puno interesira za Ukrajinu i Rusiju, o čemu također puno piše. On je jedan od vodećih britanskih propagandista protiv Putina i Rusije, koji je više puta otvoreno  pozivao da EU i Zapad trebaju voditi oštriju politiku u cilju rušenja Putina sa vlasti.
Mina Vidaković radi za medijsku agenturu “Sense news agency”, koju financira opet ista ekipa: EU, Soros, NED,  zaklada Charles Stewart Mott, te nizozemsko ministarstvo vanjskih poslova. 

Index opet: “Austrijski list: Kolinda skuplja glasove na samoubojstvu ratnog zločinca Praljka”

Taj austrijski list je lijevi dnevni list Der Standard. Također jedna od perjanica lažova za propagandu globalizacije, migracije, multikulturalnosti i novog svjetskog poretka. Vlasnik lista je Oscar Bonner, židov i član skupine Bilderberg, na čijim godišnjim konferencijama redovito sudjeluje. Der Standard  se  u zadnjih nekoliko godina, već više puta istakao svojom anti-hrvatskom propagandom. I to baš najviše iz pera svoje dopisnice iz Zagreba, Adelaid Wölfl, koja je i sada napisala ovaj anti-hrvatski pamflet: “Hrvatska desnica profitirala je od samoubojstva ratnog zločinca Praljka”, koji je prenio Index. Adelaid Wölfl je prije 4 godine pisala protiv navodne fašizacije u Hrvatskoj, protiv Gotovine i zahtjevala da Hrvatska treba ukinuti nacionalističku proslavu Oluje, jer to vrijeđa Srbe. Naravno da su Der Standard i Adelaid Wölfl  također odlično umreženi sa domaćom Sorosevom i orjunaškiom ekipom iz brojnih NGO-ova, i glavnih medija.

Index je još prenio i dijelove članka iz švedskog Aftonbladeta: “Najtiražniji skandinavski list: Hrvatima nije mjesto u EU, oni slave kult zločinca Praljka”.
Švedski list “Aftonbladet” je bulevarski list, žuti tisak, trač novine. Sa tipičnim senzacionalističkim naslovima sa velikim slovima, puno slika i sa malo teksta.  Za svoju glupavu čitateljsku publiku da se ne mora zamarati sa puno čitanja. List ima slično lijevo-liberalno  usmjerenje kao i njihovi pajdaši iz Indexa. Ali lijevi i “antifašistički” “Aftonbladet” je imao mračnu nacističku prošlost. Za vrijeme nacizma cijelih 30-ih godina i cijelog 2 svjetskog rata do 1945. “Aftonbladet” je bio pro-nacistički list, podržavao je njemačke i švedske naciste. Nakon 2. svjetskog rata, kupuje ga  švedski savez sindikata i “Aftonbladet” postaje glasilo švedskih socijalista. Od 2009. list je u vlasništvu velikog norveškog korporativnog medijskog koncerna Schibsted, koji ima novine i druge medije u 29 europskih država.

I na koncu, da to sve ne bude dovoljno, Index je iskopao još i članak izvjesne Marije Latković, “kćeri hrvatskih gastarbajtera”, odrasle u Njemačkoj. Koja je na portalu njemačkog Süddeutsche Zeitung-a, u članku pod naslovom “Ne razumijem više svoju zemlju” napisala da joj Hrvatska postaje sve otuđenija, da se u Hrvati pravdaju sa time, da su Srbi počinili puno više zločina, a Hrvati ne žele uviditi svoje zločine, da je Hrvatska sada još gora nego ranijih godina, da desničari i konzervativci žele vratiti Hrvatsku unatrag, i da su protiv svih onih, koji su drugačijeg mišljenja, protiv stranaca i  homoseksualaca..itd..itd. I krivo joj je što mnogi Hrvati slave Praljka i zato se ona razočarala u Hrvatsku i zato joj je Hrvatska postala tuđa. Članak ove Marije Latković, “poštene Hrvatice”, sa oduševljenjem, su prenijeli i vodeći srpski mediji: Blic i Kurir.  U uvodu tog članka SZ je predstavio Mariju Latković kao svoju autoricu. Onima koji na poznaju medijsku situaciju u Nemačkoj, jedna stvar treba  biti jasna: autor u listu SZ ne može biti svatko. Već samo onaj tko je, ono što bi se reklo, politički podoban. Onaj tko će zastupati agendu globalizacije koju propagira korporativni SZ, onaj tko će hvaliti EU i multikulturalnost, itd. i tko će udarati po Trumpu, Putinu, Orbanu, i svim drugim nacionalistima, desničarima, konzervativcima i kršćanskim fundamentalistima.
Lijevi dnevni list  Süddeutsche Zeitung osnovan je 1945. od strane britanskih vlasti u tadašnjoj poraženoj i okupiranoj Njemačkoj. Süddeutsche Zeitung  je slično kao i Spiegel, lažljivi tisak (lügenpresse), na prvoj crti borbe za globalizaciju i borbe protiv vlastitog njemačkog naroda i svih kritičara Merkeličine politike.  Glavni urednik SZ-a, Stefan Kornelius, umrežen je u vrhove globalističke elite.  kao i svi ostali urednici glavnih medija. Kornelius je član organizacije Atlantikbrücke, koja je glavna njemačka podružnica Rockefellerovog CFR-a (Vijeće za vanjske odnose), stvarne vlade SAD-a u sjeni. Članovi Atlantikbrücke su i Angela Merkel i svi ostali vodeći političari, urednici glavnih medija i mnogi direktori njemačkih tvrki.

Stefan Kornelius i SZ, takodjer na ovoj shemi; a šema; tko kontrolira sve njemačke glavne medije, (uključujući Spiegl i SZ).  Bruno Karlo

Komentari

Pročitajte cijeli članak

B. Karlo

Glumica Susan Sarandon: Da je Hillary Clinton pobjedila na izborima, sada bi bili u ratu!

Objavljeno

- datum

Hollywoodska zvijezda Susan Saradnon poznata je po tomu, što nema dlake na jeziku i što otvoreno izražava svoje mišljenje. Sedmadestjednogodišnja glumica je poznata kao lijevo-liberalna i u mladosti je prosvjedovala protiv vijetnamskog rata, a kasnije je kritizirala i američki rat u Iraku i politiku Busha.

Ali  za razliku od velike većine drugih holivudskih zvijezda, lijevih liberala, kao Meryl Streep, koji su se lani u predizbornoj kampanji svrstali na stranu Hillary Clinton, Sarandon se izjasnila protiv Hillary. Najprije je podržavala njenog konkurenta iz Demokratske stranke Bernieja Sandersa, a kada je Sanders izgubio unutarstrančki dvoboj za predsjedničkog kandidata Demokrata, onda je na izborima glasala za autsajdera – neovisnu kandidatkinju Jill Stein.

U razgovoru za “The Guardian” Sarandon je izjavila, – da je Hillary Clinton postala američka predsjednica, sada bi SAD bile u novom ratu. I  kaže, – ranije su me napadali desničari, ali sada me masovno napadaju jedino ljevičari, zato što sam protiv Hillary.  I ti ljevičari čak je optužuju  da je ona kriva za pobjedu Trumpa i poraz Hillary. Sarandon  te agresivne ljevičare naziva “Hillaryni trolovi”, Koji su tako agresivni , da su joj neki čak prijetili i na telefon i slali poruke poput ovakvih: “Nadam se da ćeš biti silovana!”

Susan Sarandon je lani na filmskom festivalu u Cannesu, otvoreno optužila poznatog američkog židovskog redatelja Woodyja Allena za pedofiliju i zlostvaljanje (Veriety)

Njegova bivša  supruga, glumica Mia Farrow, je prije dvadestak godina  optužila  Allena, da je zlostavljao njihove posvojene kćeri. Allen je naime kasnije oženio  stariju posvojenu kći, vijetnamskog podrijetla, kada je ova imala 19 godina (Allenu je tada bilo oko 60). Prije dvije godine, druga, mlađa posvojena kći,  Dylan Farrow, optužila je Allena, da ju je zlostavljao kada je bila djevojčica u dobi od 8 godina!! Međutim, Hollywood i mediji su ipak i dalje slavili Allena, kao velikog redatelja, kao da se ništa nije dogodilo i uopće ga nisu kritizirali.

Susan Sarandon, je jedna od najpoznatijih američkih karakternih glumica. Dobitnica je Oscara za glavnu ulogu u filmskoj drami “Dead man walking“, prije 22 godine. U tom filmu, snimljenom po istinitom događaju, Sarandon je igrala časnu sestru koja je obratila na vjeru  jednog hladnog okrutnog ubojicu osuđenog na smrtnu kaznu. Ranije bezosjećajni ubojica se, prije nego što je bio pogubljen, pokajao za svoj zločin ispričao se obitelji žrtve i zamolio Boga za oprost.

Bruno Karlo

Komentari

Pročitajte cijeli članak

B. Karlo

Totalitarizam gaystapa po Orwellu; mladić dobio 3 mjeseca zatvora zbog korištenja uvredljive riječi za gayeve!

Objavljeno

- datum

Sud u njemačkom gradiću Kamen, u blizini Dortmunda, nedavno je osudio jednog mladog muškarca na 3 mjeseca zatvora, zbog toga što je uvrijedio jednog gaya!

O tome je sa zadovoljstvom i radošću izvjestio gayevski njemački portal queer.de, a vijest je objavljena i na portalima nekih glavnih njemačkih medija. Tako i na portalu  korporatvnog. lijevo-liberalnog i pro-gayevskog tjednika “Die Zeit”, koji također podržava tu odluku suda.

Što se dogodilo? Neimeovani mladi muškarac uvrijedio je jednog mladog gaya, koji radi na praksi, kao njegovatelj u staračkom domu. On je tom gayu rekao da je “schwuchtel”. Schwuchtel je na njemačkom podrugljiva riječ za gayeve, kao na engleskom “fag.” Koja u Njemačkoj otprilike ima značenje kao kod nas riječ “peder” ili “pederčina”. Taj izraz schwuchtel inače se masovno koristi u svakodnevnom govoru i uličnom žargonu, posebno među tinejžderima u školama. Ono kada dečki jedni drugima kažu da je “schwuchtel”, to j slično kao ono kao kod nas jedni drugima međusobno kažu “ajde pederu jedan”. U velikom broju slučajeva je to samo zezancija. Ta riječ se međutim ranije sasvim normalno koristila i moglo je se čuti i u nekim filmovima i serijama, a čak i na njemačkoj TV. Tako je naprimjer u poznatoj emisiji “Harald Schmidt Show”, kasnih 90-ih godina, voditelj te emisije, nekoliko puta upotrebljavao taj izraz. Kao što se ranije i u američkim filmovima nornalno koristila riječ “fag”, posebno kada je riječ o kriminalističkim i gangsterskim filmovima. Ali i u serijama. Tako naprimjer u obiteljskoj seriji “Sam svoj majstor” (Home improvement), jedan od trojice dječaka, sinova obitelji Taylor, jedanput kaže, otprilike ovako svojoj majci; ma ne želim obući to i to,  pa da izgledam kao “fag” (peder). Ali to je snimano ranih 90-ih godina, kada još nije bilo diktature rodne i gay ideologije, koja je danas sve više uzela maha u SAD-u i zapadnim državama.

Može se  kritizirati ruganje ili vrijeđanje, ali uvredljivih i podrugljivih izraza ima na sve strane. Ima ruganja i uvreda i to puno gorih i na račun kršćana i vjernika, pa nikom ništa zbog toga. Naprotiv, oni koji vrijeđaju kršćane, koji pljuju na mirne prosvjednike protiv pobačaja i seksualnog odgoja, takve (većinom iz redova radikalne Antife) se u glavnim korporativnim medijima hvali kao nekakve borce za demokraciju. Ovdje je riječ o nasilnom nametanju nove dikature i misanong totalitarizma u svrhu postepnog zastrašivanja stanovništva. Mi sa ovih prostora  to vrlo dobro poznajemo. Tako se nekadašnji verbalni delikt iz bivše komunističke Jugoslavije, danas vraća polako na mala vrata, ali ovaj put na “demokratskom” Zapadu.

Da podsjetim i na brojne slučajeve  u SAD-u, zadnjih godina, u kojima su pojedinici dobivali zatvorske kazne, jer su odbijali u svojim vlastitim radnjama i trgovinama, naprimjer, napraviti vjenčani buket cvjeća ili svadbenu tortu za gay parove. Zbog vlastitog uvjerenja, jer ne priznaju gay brak. I zato su morali u zatvor (Bruno Karlo/Ze.tt)

 

Komentari

Pročitajte cijeli članak
Najave

Facebook

Popularno

Copyright © 2017 Croative.net.