Connect with us

B. Karlo

Kako globalistička elita potiče masovnu migraciju u cilju slabljenja i postupnog uništavanja europskih nacionalnih država

Objavljeno

- datum

Njemačka autorica Friedericke Beck, detaljno je istražila plan Sorosa za poticanje masovne migracije u Europu, u dosluhu sa čelnicima EU o čemu su nedavno pisali i hrvatski portali gepolitika.news i croative.net

Friederike Beck, jasno kaže, da su globalni akteri i njihovi predstavnici u institucijama Europske unije, njemačka kancelarka Merkel, i drugi europski lideri počinili izdaju, jer rade za globalističku elitu, čiji je čovjek bio i bivši glavni tajnik UN-a Južnokorejac Ban Ki Moon. Ali i novi čovjek na čelu UN-a, Portugalac Antonio Guterres, također je igrač te elite, jer inače ne bi bio izabran na tu dužnost. Globalistička korporacijska elita na čelu sa Rockefellerom je i stvorila UN nakon 2. sv. rata i ona u UN-u vuče sve glavne konce. UN u službi Rockefellera i sličnih odavno potiče migraciju, pobačaj, rodnu ideologiju, i sve ostalo za agendu novog svjetskog poretka.

>> Njemačka pop zvijezda opet podigla prašinu u javnosti: njemački političari su marionete i narodne izdajice!

Antonio Guterres, bivši portugalski socijalistički premjer, bio je ravnatelj Visokog komesarijata UN-a za izbjeglice UNCHR-a, od 2005. do 2015. UNHCR kao jedna od podorganiazacija UN-a, također radi za globalističku elitu. UNHCR se lani protivio zatvaranju granica na takozvanoj balkanskoj ruti i zalaže se da što više izbjeglica i migranta uđe u EU. Osim toga UNHCR je prije dvije godine zataškavao masovno zlostavljanje afričke djece od strane francuskih vojnika u službi UN-a u Srednjoafričkoj republici. Umjesto da progoni francuske vojnike i njihove zapovjednike, UNHCR je dao otkaz zviždaču Andreasu Kompassu, koji je prijavio francuske vojnike središtu UNHCR-a u Zuerrichu. Guterres je 2014. započeo kampanju u europskim glavnim medijima, za pozitivno izvještavanjre o izbjeglicama. Europskim medijima i novinarima je od strane Guteressa i UNHCR- preporučeno da o izbjeglicama moraju izvještavati samo pozitivno. To je izišlo na vidjelo, tako što se Guterres sam nehotice odao, jer je bio pretjerano temeljit u svom poslu. On je naime angažirao britansku elitnu novinarsku školu “Cardiff School of Journalism” da napravi studiju o medijskom izvještavanju u Europi. U toj studiji, odnosno izvješću “Cardiff School of Journalism”, kaže se: “UNHCR je započeo seriju velikih lobističkih kampanja, sa ciljem da se europske države potiču, da više pomažu izbjeglicama. Te su kampanje bile odlučujuće u tome, da se utječe na izvješća o izbjeglicama”... i dalje na stranici 5 tog izvješća kaže se: “…Nemoguće je ignorirati ulogu masovnih medija, kada se radi o utjecanju, kako na javnost, tako i na ponašanje političke elite u pitanjima azila i migracije Masovni mediji mogu forsirati te teme i oblikovati ih po svome”.

>> ‘Rimski klub’ otvoreno zahtjeva smanjenje svjetskog stanovništva!

Guterres je član glavnog odbora organizacije “Friends of Europe (FOE), (Prijatelji Europe). FOE je jedna od nekoliko organizacija takozavnih “federalista”, koji se zalažu za ukidanje europskih država i stvaranje jedne korporativne europske, pa onda i svjetske države pod kontrolom globalističke korporacijske elite. Središte FOE je u Bruxellesu, a predsjednik je Etienne Davignon. Davignon, belgijski političar i tajkun, (84 godine), bivši dopredsjednik Europske komisije , stari iskusni globalist, Rockefellerov čovjek, počasni je član glavnog odbora skupine Bilderberg. Ostali članovi glavnog odbora FOE su također poznati globalisti kao; belgijski baron i tajkun Daniel Janssen-član Trilaterale, Pascal Lamy– Bilderbergovac i bivši predsjednik WTO (Svjetske trgovinske organizacije), bivši belgijski premjer Guy Verhofstadt (sada predsjednik bloka liberala ALDE u Europskom parlamentu) i Antonio Vitorino – bivši socijalistički portugalski ministar obrane i EU komesar za pravosuđe. Guterres je ujedno i član savjetnog odbora druge najveće portugalske banke, Caixa Geral de Depositos.

Ovo je sažeti prikaz detaljne istrage o poticanju migracije, koju je Friedericke Beck objavila u svojoj knjizi, još prije dvije godine.

Na portalu organizacije “Project Syndicate”, Soros je u jesen 2015. iznio svoj plan za migraciju, koji su tada velikodušno prenijeli svi vodeći zapadni korporativni propagandni mediji, kao New York Times, Guardian, njemački die Zeit, itd.

>> Dno dna: njemačka pokrajinska vlada na čelu sa CDU-om promiče ranu seksualizaciju djece!

Project Syndicate je velika propagandna organizacija sa sjedištem u Pragu, koju financira Soros. Ova organizacija okuplja preko 430 novina i medija iz oko 150 država. Između ostalih tu su uključeni: Financial Times, njemačke novine Süddeutsche Zeitung, austrijske novine Die Presse, španjolske El Pais, i mnogi drugi. Project Syndicate objavljuje godišnje stotine propagandih članaka koji pišu i rade propagandni novinari, publicisti i aktivisti iz elitnih think tankova i brojnih NGO-ova. Sve su to članci u korist agende za novi svjetski poredak. U tim komentrima se promiče kako su globalizacija, multikulturalnost, neoliberalizam itd.. jedino rješenje za probleme svijeta i napadaju svi protivnici globalizacije. Propagandni komentari pisani na engleskom prevode se i objavljuju na 6 jezika koji su pored engleskog, najrašireniji na svijetu; kineski, ruski, arapski, španjolski, francuski, njemački, te još na češki jer je sjedište organizacije u Češkoj.

U tom svom planu za migraciji Soros, je rekao da EU svake godine mora prihvatiti 1 milijun novih azilanata. I da EU za financiranje svakog azilanta, mora izdvojiti 15.000 eura. Dakle, 1 milijun azilanta puta 15.000 eura, = ukupno 15 milijardi godišnje.

>> Slučaj Niklasa P: Kako njemačke vlasti i glavni mediji i dalje pokušavaju prikriti migrantske zločince

Na istom portalu “Project Syndicate”, u isto vrijeme 2015., pisao je i tadašnji Obamin savjetnik, Mohamed A. El-Erian, koji je u članku “Izbjeglice i reforme u Europi” izrazio nadu, da bi najezda migranata, mogla poslužiti kao sredstvo za dalju centralizaciju EU i ukidanje suverenosti država članica. Soroseva zaklada “Open Society Foundations” (Otvoreno društvo), to je ona koja zaklada, koja zajedno sa EU i SAD, sufinancira skoro sve hrvatske, ili bolje rečeni anti-hrvatske nevladine udruge, NGO-ove; Documenta, GONG, Babe, CESI, Lupiga, H-alter, Kuća ljudskih prava, Domine, Centar za mirovne studije, Mreža mladih Hrvatske i mnoge druge. Ta Soroseva zaklada ima inicijatvu za poticanje svjetske migracije, “Migration Initiative” čije je sjedište u SAD, a svoje podružnice ima posvuda u Europi.

Frederike Beck je otkrila da iza organizacije “Avaaz”, koja vrši kampanje po cijelom svijetu, stoji Soros. Još u početku takozvanog arapskog proljeća, 2011., Avaaz je financirao kampanju protiv sirijske vlade Asada i poslao je vlastite novinare i aktiviste u Siriju, sa najmodernijom tehnikom, koji će vršiti propagandu. Sorosev čovjek za “obojene revolucije”, kojega su engleski medji nazvali “guru za revolucije”, je srpski aktivist Srđa Popović, koji se sam hvalisao da je davao instrukcije demonstrantima u Egiptu, kako srušiti vlast Mubaraka u prodsvjedima 2011. Popović je potekao iz nekadašnjeg srpske oporbenog pokreta “Otpor”, kojega je, kako se zna, finacirao Soros. O Popoviću je ovaj portal već opširno izvještavao.

Ciljevi Soroseve “Inicijative za migraciju” (“Migration Initiative”) su između ostalog: povećati zaštitu za migrante, poboljšati politiku za migraciju u svakoj državi EU, odnosno ukupno kontrolirati i upravljati svjetske migracije. U okviru ovih ciljeva, Soros je proglasio ovih nekoliko važnih točaka:

1. Ukinuti sudske postupke protiv migranta u svakoj državi i omogućiti migrantima pristup sudovima i odvjetnicima. Dakle, stvoriti mrežu pravnika i pomoćnika, koji će u svakom trenutku pomagati migrantima, da ostvaruju svoja prava pred sudovima. Faktički da se onemogući zakonima jedne države da protjeruju migrante i azilante. Zato se ne treba čuditi, otkud migrantima novac, da plaćaju skupe odvjetnike, za mnoge sudske postupke u zapadnim zemljama. Procesi oko dobivanja azila i protjerivanja odbijenih azilanata tako se oduže godinama i godinama. Poznato je da u Njemačkoj samo jako mali dio odbijenih azilanata bude doista protjeran. Velika većina raznim pravnim trikovima, uz pomoć odvjetnika ostaje i dalje u Njemačkoj. Podatak koji je prošle godine u Njemačkoj procurio na javnost i to na upit jednog zastupnika njemačkog parlamenta, a saopćio ga je osobno ministar unutrašnjih poslova, Thomas De Maziere, šokirao je mnoge. U Njemačkoj ima oko 500.000 odbijenih azilanata, koji su trebali biti protjerani ali još nisu. Mnogi od njih su u Njemačkoj već 10 ili 15 godina, ali od protjerivanja ništa. Jer se ti azilanti upravo, uz pomoć tih odvjetnika i raznih pravnih trikova i dalje drže u Njemačkoj, a njemačka vlast se mlako i popustljivo odnosi prema njima. Odnosno, prava je istina, da Merkeličina vlada i ne želi da se oni protjeraju. Ovim 500.000 odbijenih azilanta, treba dodati i onih preko milijun i pol izbjeglica, koje je Merkelica dovukla 2015. i 2016. Od tih milijun i pol, većinom lažnih izbjeglica, velika većina također nema pravo na azil i velika većina će biti odbijena, ali da velika većina njih nikada neće napustiti Njemačku, to je već sada izvjesno. Treba dodati i to, da su većina od onih izbjeglica koji dolaze iz Sirije, mladi muškarci, radikalni suniti, simpatizeri ISIS-a i protivnici Asada. Što su pokazale ankete među tim izbjeglicam prošle godione, Skoro 70% od njih je izjavilo da je za njih Asad gori nego ISIS. Pametnom dosta.

2. Treniranje i obuka migranata, tamo u državama Bliskog istoka, prije nego što napuste te države i upute se na put za Europu, U toj obuci, migrantima se daju sve instrukcije, kome se obratiti, kada stignu u neku zapadnu zemlju, kako ostvarivati svoja prava, raznim pravnim trikovima uz pomoć Sorosevih organizacuja, itd.,. Osim toga daju im se instrukcije za put, kako putovati, kako proći kroz granične kontrole, itd. Za sve te stvari postoje mnogi plaćeni odvjetnici u Sorosevim organizacijama koji pomažu migrantima

3. Propaganda, lobiranje i utjecanje na vlade i političare svake države članice EU. Propaganda i aktivizam preko glavnih korporativnih medija, Sorosevih NGO-ova i slično, da se potječu “reforme” u toj i toj državi za poboljšanje statusa migranta, za lakše dobivanje boravaka za sve migrante, i slično. Borba za “tolerantno društvo”, za “različitost” itd.. Sve ono što nama svakodnevno palamude i hrvatski korporativni mediji u službi elite: Jutarnji, Index, Večernji, itd.. Da podsjetim kako su u jeku one migrantske invazije na Europu, krajem 2015. i početkom 2016., svi poznati kolumnisti ovih hrvatskih korporativnih medija, kao i njihove kolege iz zapadnih medija, vršili propagandu u korist te migracije.
Međutim, nakon masovnih seksualnih nasrtaja arapskih migranata na žene i djevojke na novogodišnju noć 2015. u Koelnu, i nakon što su tijekom 2016. stizale brojne druge vijesti o silovanjima, kriminalu i islamističkom teroru počinjenom od strane arapskih “liječnika i inžinjera” u Njemačkoj, Austriji, Švedskoj, Francuskoj, itd, svi propagandisti su se odjednom naprosto ušutili. Nije bilo više ni riječi ljigave, neuvjerljive propagande od strane Matije Babića, Beškera, Jergovića, Dežulovića, Lovrićke, Modrićke i drugih.

Kako kaže Friedericke Beck, Sorosevi NGO-ovi su se raširili po cijelu Europi kao “metastaze”. U toj svojoj golemoj gustoj mreži NGO-ova, Soros sa svojim novcima sufinacira i slijedeće organizacije: Planned Parenthood (zloglasna eugenička organizacija za podsticanje pobačaja), National Council of La Raza (organizacija za podsticanje prava hispanskih migranata za useljavanje u SAD), Amnesty International (takozvana organizacija za ljudska prava, kojoj je Soros samo 2008. donirao 750.000 dolara, a Zaklada Ford milijun i pol), “Center for American Progress (libertarni think tank). Kako oni sami kažu na portalu Soroseve zaklade “Otvoreno društvo”, zaklada ima svoje podružnice u preko 100 država na svijetu!

>> Njemački ljevičari nastavljaju raditi u službi pedofilnog lobija

Organizacija “European Programme for Integration and Migration (EPIM)” (Europski program za integraciju i migracijau) usko surađuje sa Sorosevom zakladom “Otvoreno društvo”.
12 moćnih privatnih zaklada milijardera financiraju EPIM:

– dakle, Sorosevo Otvoreno društvo,

– The Atlantic Philantrophies, zaklada američkog tajkuna i milijardera Chucka Feeneya. Ova zaklada je prije 2 godine u Irskoj zajedno sa Sorosem, uoči referenduma, financirala kampanju za uvođenje gay braka i kampanju za dozvolu pobačaja

  • – Barrow Cadbury Trust, London
    – Compagnia di San Paolo, Italija
    – Fondation Bernheim, zaklada koju je osnovao nekadašnji belgijsko-židovski tajkun, Emile Bernheim.
    – Calouste Gulbenkian Foundation, Francuska, zaklada nekadašnjeg francuskog milijardera armensko-židovskog podrijetla Calouste Sarkisa Gulbenkiana
    – The Joseph Rowntree Charitable Trust, SAD
    – King Baudouin Foundation, poludržavna belgijska zaklada, koja zajedno sa Sorosem sufinancira mnoge NGO-ove u istočnoj Europi
    – OAK Foundation, zaklada britanskog milijardera Alana Parkera
    – Diana Princess of Wales Memorial Fund, London
    – Robert Bosch Stiftung, njemačka privatna zaklada, koju je osnovao njemački industrijalac i mason Robert Bosch (živio u prvoj polovici 20. st.). RBS je uključena u globalističku mrežu i aktivna je i u Hrvatskoj i regiji, zajedno sa Sorosem, EU i ostalom ekipom, nalazi se na listi sponzora pojedinih hrvatskih udruga, kao Documenta. RBS promiče u Njemačkoj globalizaciju, EU, gay prava, gay brak, kao i islamističke organizacije
    – La Caixa Foundation, zaklada velike španjolske banke La Caixa, čiji je šef, Juan María Nin, sudjelovao na sastancima skupine Bilderberg

Ovih 12 navednih zaklada plus još druge zaklade, uključeni su u Network of European Foundations (NEF) (Mreža europskih zaklada). NEF je formalno registriran u Srbiji, gdje mu je središte. Cilj NEF-a je sponzoriranje mnogih udruga, programi trening i obuke (čitaj: dresiranja aktivista), lobizam itd.. za obuku “naših budućih vođa”.

Na listi onih organizacija i udruga, kojima je Soroseva zaklada donirala najviše novca, na vrhu se nalazi organizacija ” Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe (CEE TRust) (Zaklada za civilno društvo u srednjoj i istočnoj Europi).

CEE TRust nastao je zajedničkom aktivnošću ovih moćnih velikih zaklada: Ford Foundation, Charles Stewart Mott Foundation,
Sorosevo Otvoreno društvo, Rockefeller Brothers Fund, German Marshall Fund of the United States (GMF).
Charles Stewart Mott Foundation je zaklada nekadašanjeg industrijalca i masona Charlesa Stewarta Motta, koji je živio prije više od 100 godina, u vrijeme Rockefellera i Andrew Carnegieja. GMF je jedna od tri njemačke podružnice Rockefellerovog “Vijeća za vanjske poslove” (CFR). Charles Stewart Mott Foundation i GMF jako su aktivni u Hrvatskoj i cijeloj regiji, i zajedno sa Sorosevom zakladom i ostalima, nalaze se na listi sponozora mnogih NGO-ova, kao: Documenta, Babe, CESI, Gong, itd…
Rockefeller Brothers Fund (Fond braće Rockefeller) je jedna od nekoliko zaklada obitelji Rockefeller, koja još nije aktivna u Hrvatskoj, ali jeste u Srbiji, gdje se nalazi se na listi donatora pojedinih srbijanskih udruga, zajedno sa Sorosem i ekipom i jako je aktivna u državama istočne Europe.
Ford Foundation (Zakladu Ford), osnovao je poznati automobilski industrijalac Henry Ford, koji je bio mason i eugeničar, kao i Rockefeller i Carnegie. Zaklada Ford, zajedno sa Sorosevom zakladom, i drugim privatnim i državnim organizacijama iz SAD-a i Zapada, sufinancira mnoge NGO-ove širom svijeta, sufinancira pobačaj, gay parade, sterilizaciju stanovništva i sve ostalo za agendu novog svjetskog poretka.

Policy Association for the Open Society(PASOS) je ogranak Soroševe fondacije “Otvoreno društvo” , osnovan 2004. sa sjedištem u Pragu, PASOS djeluje na području istočne i jugoistočne Europe i zalaže se za neograničenu migraciju i brisanje svih granica.

EPIM u svojoj mreži ima oko 450 organizacija u 45 država Europe i svijeta, za poticanje migracije:

evo nekih europskih organizacija iz mreže EPIM-a:

AIDA ‒ Asylum Information Database

ARCA, Rumunjska, Forum za izbjegklice i migrante

Association for Legal Intervention -Poljska

Association pour les droites des étrangers, (Udruženje za prava stranaca)-Belgija

Association Primo Levi- Italija

Asylum Aid

Bulgarian Helsinki Committee (Bugarski helsinški odbor, financiraju ga Soros, EU i USAID)

Bulgarian Lawyers for Human Rights Foundation

Center for Legal Aid – Voice in Bulgaria

Comisión Española de Ayuda al Refugiado, (Španjolska komisija za pomoć izbjeglicama)

COMPAS, Velika Britanija

Consiglio Italiano per i Rifugiati, (Talijansko vijeće za izbjeglice)-Italija

COSPE, Italija

Detention Action

Doctors of the World (Liječnici svijeta)-američka i britanska podružnica francuske organizacije Liječnici svijeta-Médecins du Monde (vidi dolje niže)

ECRE, European Council for Refugees and Exiles (Europsko vijeće za izbjeglice i egzilante)

EMNHR, Euro Mediterranean Network for Human Rights, (euro-mediteranska mreža za ljudska prava)

Estonian Human Rights Centre (Estonski centar za ljudska prava)

European Alternatives (Europska alternativa) – organizacija salonske ljevičarske elite, koju su osnovali talijanski lijevi aktivisti Lorenzo Marsili i Niccolò Milanese. Radi se o lažnim kritičarima globalizacije, jer su oni svi u stvarnosti globalisti i članovi elite i rade za elitu. Talijanski ljevičar i globalist Marsili 2016. je osnovao takozvani paneuropski pokret DiEM25, zajedno sa grčkim salonskim ljevičarom i bleferom, Janisom Varufakisom, bivšim glavnim, suradnikom Aleksisa Ciprasa. Marsili piše za mnoge glavne medije elite kao El Pais, Al Jazeera, Huffington Post, ili Sorosev portal OpenDemocracy U glavnom odboru “Europskih alternativaca”, sjedi i hrvatski salonski ljevičar, Srećko Horvat, organizator ljevičarskog “Subversive Festivala” u Zagrebu.

European Anti-Poverty Network,

European Network Against Racism (Europska mreža protiv rasizma) – velika mreža od oko 600 NGO-ova iz mnogih europskih država, koju financira Soros.

European Network of Migrant Women (Europska mreža za žene migrantice)

European Trade-Union Confederation (Europska unija sindikata)

European Women’s Lobby (Europski ženski lobi)

European Youth Forum (Europski forum mladih)

FIDH, International Federation of Human Rights Leagues (Međunarodni savez liga za ljudska prava)

Flemish Refugee Action (Flamanska akcija za izbjeglice)- Belgija

Forum réfugiés-Cosi, Francuska

Foundation for Access to Rights (FAR)

France Terre d’Asile

Future Worlds Centre

GRAMI AC, Groupe de Recherche et d’Action sur les Migrations en Afrique, Afrique central (Skupina za istraživanje i akciju migranata iz Afrike i srednje Afrike)

Greek Refugee Council (Grčko vijeće za izbjeglice)

Hungarian Helsinki Committee (Mađarski helsinški odbor, također ga financiraju Soros i USAID)

Immigration Council of Ireland (Vijeće za izbjeglice Irske)

Institute of Race Relations

JRS, Servicio jesuita a los refugiados

KISA, »antirassistische« Organisation

Médecins du Monde (Liječnici svijeta)- francuska organizacija, koju je 1980. osnovao bivši francuski ministar vanjskih poslova, Bernrad Kouchner, inače židov. Organizacija pod ovim originalnim francuskim nazivom ima svoje podružnice u Belgiji, Bugarskoj, Njemačkoj, Grčkoj, Nizozemskoj, Portugalu, Švicarskoj i Španjolskoj, te u SAD i Velikoj Britaniji, pod engleskim nazivom Doctors of the World (vidi gore).

Menedek, Ungarn (Mađarsko udruženje za migrante)

Migrace (Udruženje za integraciju i migraciju-Češka

Migrant Forum in Asia (Forum za migrante u Aziji)

Migrants Resource Center, V. Britanija

Migrant Rights Centre Ireland (Centar za prava migranata Irska)

Migrationininstitutions

Migration Policy Group

Migreurop, observatoire des frontières (Posmatračka centrala za granice)

NIDOS, -V. Britanija

Norfolk Community Law Service (Služba za pravno svajetovanje Norfolk)- V. Britanija

PICUM, Platform for International Cooperation on Undocumented Migrants (Platforma za međunarodnu suradanju migranta bez osobnih dokumenata)

Platform of European Social NGOs (Platforma europskih socijalnih nevladinih udruga)

PLN, Progress Lawyer Network (Odvjetnička mreža Progres)

Portuguese Council for Refugees (Portugalsko vijeće za izbjeglice)

Pro Asyl (njemačka organizacija, koja dobiva jako puno prostora u njemačkim medijima i stalno kritizira vlade EU da su navodno previše oštre prema migrantima, da trebaju biti popustljivije i humanije)

Solidariedade Imigrante

The Aire Center London, Advice on Individual Rights in Europe

The People for Change Foundation

The Peope in Need Trust

EPIM sa svojom golemom mrežom organizira trening i obuku aktivista za lobizam u Bruxellesu, za propagandu u medijima i slično, također obuku specijalnih odvjetnika, za prava migranta

Glavni ured EPIM-a i NEF-a je u Bruxellesu, u blizini zgrade EU.
Prije 2 godine NEF je u Bruxellesu održao konferenciju, zajedno sa ostalim udruženjima elite, tajkuna i njihovih zaklada i koncerna: European Foundation Centre (EFC), European Venture Philanthropy Association (EVPA) i Donors and Foundations Networks in Europe (DAFNE). Na ovoj konfernciji je bio nazočan i Marc Richir , službeni predstavnik EU iz ravnateljstva za migraciju i unutrašnje poslove, te Heather Grabbe, ravnateljica ” Open Society European Policy Institute (OSEPI) (Europski politički institut u okviru Soroseve zaklade Otvoreo društvo). Dakle, službeni predstavnik EU zajedno sa privatnim kriminalnim tajkunima i koncernima, zalagao se za povećanu migraciju i za kako su rekli, “pozitivno medijsko izvješće o migrantima” (čitaj: propagandu).

EPIM u Bruxellesu ima i svoj think tank za lobizam i promidžbu migracije: European Policy Centre (EPC). kojega osim Sorosa sufinancira i EU!! EPC se zalaže za promidžbu migracije i borbu protiv svih smetala; populista, desničara, itd.
Po nalogu Europske komisije, izrađena je studija migraciji i migrantima u kojoj se faktički zahtjeva ukidanje suverenosti država članica, tako da se osnuje jedna agencija za cijelu EU; koja bi odlučivala o zahtjevima za azil, za cijelu EU, koja bi bila iznad zakona 28 država članica.
Studiju je napravila vlastita organizacija EU: Centre for European Policy Studies (CEPS) i izvjesna Miss Garlick, suradnica Sorosevog “Otvorenog društva” i organizacije “Migration Policy Institute Europe”
Migration Policy Institute (MPI) je još jedna organizacija za poticanje migracija u ovoj golemoj kriminalnoj mreži organizacija i aktivista-

MPI ima sjedište u Washingtonu, i pogledajmo samo izvadak sa duge liste moćnih donatora i sponzora ove organizacije:

Atlantic Philanthropies

International Organization for Migration (Međunarodna organizacija za migraciju)

International Rescue Committee (Međunarodni komitet za izbjeglice)

Bertelsmann Stiftung (Zaklada koncerna Bertelsman, vlasnika RTL-a)

King Baudouin Foundation

Bureau of Population, Refugees, and Migration, U.S. Department of State (državni ured SAD-a za izbjeglice i migraciju)

Calouste Gulbenkian Foundation

Carnegie Corporation of New York (zaklada nekadašnjeg industrijalca i masona Andrewa Carnegieja, koji je u ranom 20. stoljeću pored Johna Rockefeller bio drugi najmoćnoji čovjek u SAD)

Carnegie Endowment for International Peace (Carnegijev think tank, usko surađuje sa Rockefellerovim Vijećem za vanjske poslove, CFR-om u sastancima Bilderberga)

Delegation of the European Union to the United States (Delegacija EU u Sjedinjenim državama)

European Commission ‒ Directorate General for Employment, Social Affairs and Equal Opportunities, and Directorate General for Home Affairs (Ravnateljstvo Europske komisije za razvoj, društvena pitanja i jednakost)

Office of Refugee Resettlement, U.S. Department of Health and Human Services (državni ured SAD-a za pitanja izbjeglica, zdravlja i dobrotvornih službi)

Ford Foundation (Zaklada Ford)

Open Society Foundations (Soroseva zaklada Otvoreno društvo)

Organization for Economic Cooperation and Development (OECD) Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj

The Bill and Melinda Gates Foundation (Zaklada Billa Gatesa i njegove supruge Melinde)

German Marshall Fund of the United States (vidi gore ranije)

The Rockefeller Foundation (Zaklada Rockefeller)

Government of Canada, Citizenship and Immigration, Canada (kanadska vlada, odjel za državljanstvo i imigraciju)

Government of Finland, Ministry of Foreign Affairs (Ministarstvo vanjskih poslova Finske)

Government of Germany, Bundesministerium des Innern (BMI) (Ministarstvo unutrašnjih poslova Njemačke)

Government of Greece, Ministry of Foreign Affairs (Ministarstvo vanjskih poslova Grčke)

Government of Italy, Ministry of Labor and Social Policy (ministarstvo talijanske vlade za rad i socijalna pitanja)

Government of Mexico, Ministry of Foreign Affairs and Secretariat of the Interior (Ministarstvo vanjskih poslova Meksika)

UN High Commissioner for Refugees (Visoki komesar UN-a za izbjeglice)

Government of the Netherlands (Vlada Nizozemske)

Government of Norway, Ministry of Justice and Ministry of Children, Equality and Social Inclusion (vlada Norveške)

Government of Spain, Ministry of Labor and Immigration (španjolsko ministarstvo za rad i migraciju)

Government of Sweden, Ministry of Justice and Ministry of Employment (švedska ministarstva pravosuđa i razvoja)

Government of the United Kingdom, Home Office and Department of International Development

U.S. Department of Homeland Security (Ministarstvo unutrašnjih poslova SAD-a)

Walmart (veliki američki lanac trgovina životnih namirnica)

Winthrop Rockefeller Foundation (zaklada jednog od članova obitelji Rockefeller)

World Bank (Svjetska banka, u stvarnosti podružnica FED-a)

World Health Organization (Svjetska zdravtstvena organizacija, koja pripada UN-u)

  izvori: B. Karlo /kopp-verlag, politaia

ostali izvori:

https://www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09

https://www.project-syndicate.org/commentary/refugee-reform-europe-by-mohamed-a–el-erian-2015-09

https://zeitgeist-online.de/exklusivonline/dossiers-und-analysen/880-avaazorg-und-der-geheime-informationskrieg-um-syrien.html

http://www.discoverthenetworks.org/viewSubCategory.asp?id=1237

http://www.undueinfluence.com/open_society_institute.htm

http://www.nef-europe.org/what-we-do/

Komentari

Komentari

B. Karlo

Ne uzbuđujte se: ono što Spiegel i drugi zapadni lažljivi korporativni mediji pišu o Praljku i Hrvatima je značajno koliko i toaletni papir sa kojim ste …!

Objavljeno

- datum

Presuda šestorici bosanskohercegovačkih Hrvata i tragična smrt generala Praljka, šokirali su mnoge Hrvate i razbili i zadnju iluziju o pravičnosti haškog suda. Hladna činjenica, da su tom presudom Hrvatska i Hrvati faktički optuženi za agresiju na BiH, dok je Srbija izuzeta od svake odgovornosti u toj državi,  djelimično je otrijeznila čak i pojedine  ljevičare koji su dotada bezgranično vjerovali u taj sud.

Tako su i čak i u pojedinim lijevim medijima kritički ocjenili, da Haški sud nije bio objektivan i da nije doprinio stabilnosti i pomirenju u takozvanij regiji. Najpodmukliji kao i obično, bio je portal Index, koji se odmah nekoliko minuta nakon objave presude, otvoreno naslađivao i rugao. Index se daleko najviše od sviju raspisao o “zločinačkom poduhvatu”. I Index je i najviše sa velikom revnošću skupljao negativne  komentare zapadanih korporativnih medija o tome i objavio ih.

Ljudima treba biti jasno kako to sve ide. Njemački, američki, francuski, britanski i drugi glavni zapadni mediji, jako malo i rijetko izvješćuju o Hrvatskoj i ne znaju puno o njoj. Većina od njih uopće nemaju vlastite dopisnike u Hrvatskoj.  A kada izvješćuju,  to su većinom neki negativni događaji, kao naprimjer kažnjavanje Joe Šimunića ili “svastika” na poljudskom stadionu, prije nekoliko godina. Negativne informacije o Hrvatskoj,  ti zapadni mediji dobivaju većinom od njihovih istomišljenika i pajdaša iz Hrvatske; brojnih Sorosevih NGO-ova kao Documenta, Antifašistička liga, Babe i mnogi drugi i domaćih korporativnih medija kao Index.  Ti zapadni korporativni mediji, odlično su umreženi sa orjunško-sorosevom ekipom u Hrvatskoj.

Presstitute: Kad domaći medijski bogalji  kite korporativne medije s ‘ugledni’…

Kada Index, Jutarnji i drugi domaći korporativni mediji prenose neke komentare iz zapadnih medija, uvijek kite te medije sa onim atributom: “ugledni”: ugledni New York Times, ugledni Spiegel, ugledni CNN, ugledni ovaj, ugledni onaj. To “ugledni” možete objesiti mačku o rep. Kurve su uglednije od tih medija. Jer ti zapadni mediji su bezskrupulozni, manipulativni, podmukli, lažjivi. Što se naročito pokazalo u zadnjih nekoliko godina, u izvješćima tih medija o ratu u Siriji, kada su otvoreno navijali za ISIL, a predsjednika Asada nazivali despotom, diktatorom i ratnim zločincem.  Poznati američki kritičar SAD-a, Zapada i globalizacije, Paul Craig Roberts nazive te zapadne medije “presstitutke”. Tu kovanicu Roberts je sastavio  od riječi press=tisak i prostituka=kurva, dakle “prestitutke”, prosto rečeno, su medijske kurve. Trump te medije također stalno naziva lažovima i prevarantima, koji produciraju “fake news” (lažne vijesti), jer ti mediji u službi “duboke države”, neprestano vode rat protiv njega. I veliki broj stanovnika u samim tim državama, u SAD-u, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, itd., ne vjeruje tim medijima i smatra ih lažovima, dakle ni Hrvati im ne trebaju vjerovati.
Postoji ta neka naivna, slijepa vjera mnogih Hrvata u poštenje Zapada, njegovih institucija i njegovih medija. Ili kako je to rekao Nino Raspudić, problem je u tom “našem kolonijalnom mentalitetu”

Orbanu ovo ne smeta i ostaje čvrsto na politici obrane mađarskih interesa od diktata globalista iz Bruxellesa

Kao  poznavatelj tih zapadnih korporativnih medija, kažem: ne uzbuđujte te se zbog toga što oni pišu i izvješćuju.
Protiv Mađarske i Orbanove vlade, ti  mediji  vode rat neprestano, više od 6 godina i blate i pljuju Mađarsku i Mađare, na najgori način. Orban despot, Mađarska dikatura, tamo vladaju zatucanost, netolerancija, ekstremizam, rasizam, fašizam… i sve najgore. Taj  sustav negativne propagande o Mađarskoj i o Hrvatskoj je isti: Soroseva mreža iz Mađarske usko surađuje sa tim korporativnim medijima sa Zapada i dostavlja im negativne informacije iz Mađarske, isto to radi i Soroseva mreža iz Hrvatske i dostavlja informacije o Hrvatskoj. Ali Mađarima je sve to, na jedno uho ušlo, na drugo izišlo. Orbanova vlada ostaje čvrsto na svojoj politici obrane mađarskih interesa od diktata globalista iz Bruxellesa.

Ali tko su medijski propagandisti (lügenpresse) – Spiegel predstavlja anti-njemačku globalističku elitu

Da se malo pozabavimo, sa nekoliko tih medija, čija je izvješća prenio Index. Najprije je prenio dijelove komentara njemačkog Spiegela pod naslovom: “Nijemci se čude, Hrvatska tuguje zbog ratnog zločinca!?”
Prvo nešto o samom Spiegelu. Spiegel naravno nisu “Nijemci”, i Spiegel ne predstvalja Nijemce, već Spiegel predstavlja antinjemačku globalističku elitu.
Der Spiegel, lijevo-liberalni tjednik, pripada najpodmuklijim i najlažljivijim njemačkim glavnim medijima, U njemačkoj javnosti, te se medije naziva “lažljivi tisak”  (lügenpresse). Prema reprezentativnoj anketi od prošle godine u Njemačkoj, čak polovica Nijemaca smatra da je taj izraz, “lažljivi tisak”  sasvim opravdan. Spiegel je osnovan 1947. godine i kao i svi ostali poslijeratni njemački mediji, morao je najprije dobiti dozvolu za tiskanje i izlaženje od Amerikanaca i Britanaca, koji su tada vladali sa poraženom Njemačkom. Antifašisti sa Indexa vjerojatno ne znaju da je u prvoj redakciji Spiegela nakon osnivanja 1947. bilo i bivših nacista, kao Horst Manecke.
Sedamdestih godina Spiegel je podržavao radikalni šezdestosmaški pokret. Danas je Spiegel formalno još uvijek lijevo-liberalni, ali ustvari neoliberalni, globalistički i korporativni medij i spada među najveće propagandiste za novi svjetski poredak. Redovito napada Putina, Orbana, Trumpa, poljsku konzervativnu vladu, Asada i sva ostala smetala, koja se suprostavljaju zapadnoj globalističkoj agendi.

Spiegelova besramna laž o rušenju zrakoplova i – nikome ništa!

Prije 3 godine, Spiegel je napravio jednu od najbesramnijh i najbeskrupoloznijih kampanji u povijesti njemačkog i uopće zapadnog  novinarstva. Bez ikakvih dokaza, optužio je Putina i Rusiju za rušenje malezijskog putničkog zrakoplova MH17 u istočnoj Ukrajini u srpnju 2014. Okolnosti rušenja tog zrakoplova nisu ni do danas razjašnjene. Na naslovnoj stranici svog tiskovnog izdanja, Spiegel je objavio slike 50 žrtava iz tog zrakoplova MH17 i veliki naslov u sredini “Zaustavite Putina sad!” U članku o padu zrakoplova u tom izdanju, Spiegel je faktički huškao na rat protiv Rusije!

>> Evo tko vlada svim američkim i njemačkim glavnim medijima

Inače slike tih žrtava uzete su sa interneta, ne pitavši njihove obitelji  za dopuštenje da ih objavi. To ratnohuškačka propaganda, šokirala je tada i mnoge vlastite čitatelje i pretplatnike. Čak je reagiralo i “Njemačko vijeće za medije”, kritiziralo redakciju Spiegela  i izreklo joj javnu opomenu. U sirijskom ratu, Spiegel je zadnjih godina podržavao “sirijske pobunjenike”, glavosječe Al Nusre, Al Kaide i ISIL-a, protiv “diktatora” Asada, Isto kao i Spiegelovi pajdaši sa Indexa, čiji je “specijalist”  Petar Stošić, zvani “Jihadi Perica”,  u brojnim člancima Indexa navijao za te koljače i napadao Asada. Vrhunac te nemoralne propagande Spiegela bio je članak, objavljen prije nešto više od godinu dana, u vrijeme kada je sirijski grad Alep, bio još pod kontrolom ISIL-ovaca i potpuno okružen od strane postrojbi sirijske armije predsjednika Asada.  ISIL-ovci i Al Nusra su tada bili pred porazom i bilo je samo pitanje dana, kada će sirijska armija ući u Alep i osloboditi ga.  Spiegel se zabrinuo za sudbinu glavosječa i objavio članak u kojem je otvoreno navijao za njih, da će možda ipak uspjeti probiti obruč Asadove vojske i uspjeti se spasiti. Besraman članak pod naslovom: “Islamisti su jedina nada za Alep”  ili ovdje.

Ne treba posebno isticati da je Spiegel u zadnje 2 godine držao stranu Merkelici i podržavao dovlačenje milijun i pol arapskih migranata i da Spiegel bez prestanka napada sve one u Njemačkoj, koji se suprostavljaju toj migraciji i naziva ih ekstremistima i “mračnim Nijemcima” (Dunkeldeutsche).

Tko su Sorosevi plaćenici koji pljuju po Hrvatskoj

Sada nešto o tom Spiegelovom članku pod  naslovom: “Slobodan Praljak: Hrvatska slavi ratnog zločinca nakon samoubojstva.” Autor članka je Keno Verseck. Verseck je Sorosev plaćenik  i poznati lažovčina na kvadrat. Na mnogim njemačkim neovisnim kritičnim portalima, Verseckovo ime je u vrhu ljestvice najgorih propagandista. Verseck je “stručnjak” Spiegela za jugoistočnu i istočnu Europu. On radi i za Sorosev portal Ostpol. Portal koji se bavi pitanjima jugoistočne Europe. Iza portala Ostpol, stoji takozvana medijska nevladina organizacija (Medien-NGO), N-ost. To piše na na naslovnoj stranici portala Ostpol, dolje u desnom kutu, gdje se nalazi poveznica za portal N-ost. “Ostpol se producira od strabe N-ost-a.” 

Na portalu N-ost,  prikazan je tim novinara i suradnika N-Osta, sa imenima i slikama svakog novinara. Među tim  novinarima je i Krsto Lazarević, Srbin sa njemačkom putovnicom, koji je po njemačkim medijima širio srpsku, Vučićevu istinu o ratu u BiH. Lazarević je pisao da uzrok rata u BiH, zapravo nije bila srpska agresija, već da su rat izazvali krvoločni mudžahedini koji su 1992. Srbima u istočnoj Bosni odsjecali glave i Srbi su se samo branili. Na portalu se vidi, tko stoji iza NGO-a N-ost. Ispod naslova “förderer und auftraggeber” (promicatelji i nalogodavci), prikazani su logovi organizacija koje financiraju i podržavaju N-ost. Tu su između ostalih;  Soroseva zaklada “Otvoreno društvo” i zloglasni  NED. Pa onda; “Erste Stiftung”, Robert-Bosch-Stiftung i Zeit-Stiftung. Pa onda; njemačka ministarstvo za vanjske poslove i  za gospodarsku suradnju i razvoj Merkeličine vlade, a tu je i OESS (Organizacija za europsku sigurnost i surdanju). Ovo ne treba nikoga čuditi jer je OESS, kao i sve ostale međunarodne organizacije, također pod kontrolom globalističke korporatvne elite. OESS se nalazi i na listi donatora Pusićevog i Teršeličkinog NGO-a,  Documenta i dženderskog NGO-a kinseyevog lobija u Hrvatskoj, CESI.   NED (Nacionalna zaklada za demokraciju) je američka polu-državna organizacija, ispostava CIA-e i cionističkih “neokonzervativaca”. NED financiraju djelimično američki kongres, a djelimčno Soros i drugi američki oligarsi. Kako kaže drugi poznati kritičar  globalizacije, William F. Engdahl , NED je zajedno za Sorosevom zakladom, bio upleten u skoro svaku “obojenu revoluciju” u svijetu u zadnjih 15-ak godina, posebno u takozvanom “arapskom proljeću”. Erste Stiftung je zaklada austrijske banke Erste, koja promiče i rodnu i gay ideologijuRobert-Bosch-Stiftung je njemačka zaklada koju je osnovao poznati industrijalac i mason Robert Bosch i ova zaklada je zajedno sa Sorosem uključena u financiranje Documenta i brojnih drugih NGO-ova u regiji i širom istočne Europe.  Zeit-Stiftung Gerd Bucerius und Ebelin je zaklada njemačkog lijevo-liberalnog korporativnog tjednika Die Zeit.

Evo tko kontrolira medije u Njemačkoj…

Verseck  u svojim  propagandnim člancima o istočnoj Europi, stalno napada Putina, Orbana, mađarsku vladu i Kaczinskoga i poljsku vladu. Jer svi oni prkose briselskoj eliti i Sorosu. Verseck je lani u  članku na portalu Spiegela, napao Mađarsku, Češku, Makedoniju i druge istočnoeuropske države, zato što su one pokrenule kampanju protiv  Sorosa i njegovih brojnih NGO-ova u svim državama istočne Europe. On je u tom članku  branio i hvalio svog gazdu Sorosa, i optužio Mađarsku i druge države u istočnoj Europi da kampanjom protiv Sorosa namjerno potiču antisemitizam i da je razlog kritike na Sorosa u istočnoj Europi, samo mržnja prema židovima
Isti članka Versecka objavljen je i na portalu Ostpol.  Međutim  oko 80% čitatelja na portalu Spiegela, u svojim komentarima na forumu bili su protiv mišljenja Versecka i rekli, da Soros nije takav humanist i dobročinitelj kakvim ga prikazuje Verseck, već da radi nezakonite rabote, da sa svojom mrežom NGO-ova, podkopava demokratski izabrane vlade u Europi i zato te vlade i države imaju potpuno pravo poduzeti mjere protiv njega. Malo kasnije, Spiegel je obrisao mnoge te kritične negativne komentare i ostavio one podobne.

Njemački portal Spiegelkabinett je neovisni blog, koji redovito analizira sve gadosti, podmuklosti i laži koje je zadnjih godina servirao tjednik i portal Spiegel. Tako se ovaj blog pozabavio i sa ovim pamfletom u kojem je Verseck hvalio gazdu Sorosa. 
U članku portala Spiegelkabinett pod naslovom “Der Spiegel u službi Georgea Sorosa i njegovih poslovnih mućki u istočnoj Europi” kaže se između ostaloga:  

Cilj rušenja režima u Ist. Europi da bi se otvorio put za Soroseve pljačkaške pohode na resurse tih država

“Ono što Der Spiegel umiljato naziva (Sorosevi) “projekti za ljudska prva i demokratizaciju”, jesu projekti, koji imaju samo jedan cilj: regime change (promjenu vlasti), da bi se otvorio put za Soroseve pljačkaške pohode na resurse tih država. Pri tomu se stanovništvo ne pita za mišljenje. Kao u stara vremena absolutističkih monarhističkih vladara, Soros uzima sebi pravo, da on jedini zna što je dobro za narodne mase. Kada u Rusiji 80% naroda podržava svog predsjednika Putina, onda Soros i njegove marionete u Rusiji ruski narod naprosto proglase glupim i nesposobnim da sam može odlučiti o svojoj budućnosti”.

O Praljku i Hrvatskoj, zamislite tko – Žarko Puhovski, glavom i bradom

U članku Versecka o Praljku i Hrvatskoj, svoje ocjene dali su Žarko Puhovski i Florian Bieber. Obojica Sorosevi plaćenici kao i Verseck. O Puhovskom ne treba puno trošiti riječi, svi znamo da od same nezavisnosti Hrvatske, provodi antihrvatsku propagandu.  Florian Bieber je austrijski povjesničar i politolog sa Sveučilišta Graz. Također “stručnjak” za jugostočnu Europu  iz Soroseve radionice. Bieber je studirao u SAD-u i na  poznatom privatnom  Sorosevom”Srednjoeuropskom sveučilištu” (CEU) u Budimpešti. Protiv kojega je Orbanova vlada ove godine pokrenula postupak za zabranu, što je odmah izazvalo uobičajenu dreku u Bruxellesu. CEU je jedna vrsta “partijske škole” u kojoj se dresiraju Sorosevi kadrovi za globalistčku elitu, koji onda nakon školovanja budu raspoređeni po svim državama istočne Europe, u  NGO-ovima, u raznim drugim organizacijama, u medijima, kulturnim institucijama, na sveučilištima. Tako se stalno širi i obnavlja gusta Soroseva mreža, da bi  se u svakoj državi propagandom utjecalo na javno mišljenje. Tako svaka država u istočnoj Europi ima svoje Puhovske, Dejane Joviće i Tvrtke Jakovine. Bieber je jedna vrsta austrijskog Tvrtka Jakovine. Jakovina je također Sorosevo dijete, također je studirao na Sorosevom sveučilištu CEU. On se  sa time nedavno hvalio u Jutarnjem listu i rekao da je ponosan što mu je Soros omogućio karijeru.

Index i još neki drugi lijevi hrvatski mediji, također su udarili na sva zvona i članak iz The Guardiana: “Plenković je prvi europski vođa koji je podržao ratnog zločinca”. The Guardian je britanski korporativni lijevo-liberalni list.  The Guardian tu i tamo ponekad objavi pokoji kritički  članak, ali u temeljnim stvarima zastupa agendu globalističke elite; stvaranje jedne korporativne europske države i borbu protiv  svih populista i nacionalista koji stoje na putu sprovođenju te agende. Tko je dao “stručno mišljenje” o Praljku i Hrvatskoj u navedenom članku The Guardiana? Eric Gordy, Tim Judah i Mina Vidaković.

Britanski židovski povjesničar Eric Gordy, također “stručnjak” za jugoistočnu Europu je još jedan od brojnih zapadnih muljatora, koji  godinama vršljaju po prostorima “regije” i prodaju svoju “istinu”. Gordy radi i piše za brojne medije i portale. On piše za elitni korporatuvni portal Opendemocracy, kojega financiraju Soroseva i Rockefellerova zaklada i  još mnoge druge zaklade i organizacije. 

On je pisao i za srpski NGO i portal Peščanik (financiraju ga također Soros i NED), pescanik.net
On je također pisao i za Pupovčeve srpske Novosti
On je prije 5 godina kritizirao oslobađanje Gotovine i Markača i napisao članak pod naslovom: “Danas je dobar dan za zločince.”

Tim Judah, također britanski židov i također “stručnjak” za jugoistočnu Europu i Zapadni Balkan, kolumnist je i dopisnik poznatog korporativnog tjednika The Economist, u vlasništvu Rotschilda. Judah se također godinama mota po ovim prostorima. O  čemu je napisao i nekoliko knjiga. On je i član glavnog odbora organizacije BIRN. BIRN (Balkan Investigative Reporting Network- Balkanska istraživačka izvještačka mreža)  ima zadatak trenirati politički podobne novinare, koji će propagirati antifašizam, regiju, neoliberalizam, multikulturalnost, EU, NATO, rodnu ideologiju i ostalo. BIRN ima svoje podružnice u svim državama  regije, plus još i u Albaniji, Bugarskoj i Rumunjskoj. Tko financira BIRN?  To su između ostalih: NED, Fond braće Rockefeller, BTD, Zaklada Charles Stewart Mott, norveško i nizozemsko ministarstvo za vanjske poslove.

BTD (Balkanska zaklada za demokraciju), koja sufinancira Documenta, Babe, CESI, H-Alter, Gong  i mnoge druge NGO-ove u Hrvatskoj i regiji, je zajednički projekt za povezivanje regije i uspostavljanje “bratstva i jedinstva”. Iza BTD stoje: USAID (državna agencija SAD-a za inozemnu pomoć i razvoj), Rockefellerova podorganizacija GMF (German Marshall Fund of the USA) i  spomenuta Zaklada Charles Stewart Mott. Ovu zakladu osnovao je američki industrijalac i mason C.S. Mott, koji je živio prije više od sto godina kada su živjeli i John D. Rockefeller i Andrew Carengie.  Ova zaklada  je jako aktivna u Hrvatskoj i regiji i također sufinancira Documenta.
Judah surađuje i sa GMF-om , koji je  je također jako aktivan u Hrvatskoj i cijeloj regiji i zajedno sa Sorosem također sufinancira Babe, i mnoge druge antihrvatske NGO-ove. 

Osim za Zapadni Balkan i regiju, Judah se također puno interesira za Ukrajinu i Rusiju, o čemu također puno piše. On je jedan od vodećih britanskih propagandista protiv Putina i Rusije, koji je više puta otvoreno  pozivao da EU i Zapad trebaju voditi oštriju politiku u cilju rušenja Putina sa vlasti.
Mina Vidaković radi za medijsku agenturu “Sense news agency”, koju financira opet ista ekipa: EU, Soros, NED,  zaklada Charles Stewart Mott, te nizozemsko ministarstvo vanjskih poslova. 

Index opet: “Austrijski list: Kolinda skuplja glasove na samoubojstvu ratnog zločinca Praljka”

Taj austrijski list je lijevi dnevni list Der Standard. Također jedna od perjanica lažova za propagandu globalizacije, migracije, multikulturalnosti i novog svjetskog poretka. Vlasnik lista je Oscar Bonner, židov i član skupine Bilderberg, na čijim godišnjim konferencijama redovito sudjeluje. Der Standard  se  u zadnjih nekoliko godina, već više puta istakao svojom anti-hrvatskom propagandom. I to baš najviše iz pera svoje dopisnice iz Zagreba, Adelaid Wölfl, koja je i sada napisala ovaj anti-hrvatski pamflet: “Hrvatska desnica profitirala je od samoubojstva ratnog zločinca Praljka”, koji je prenio Index. Adelaid Wölfl je prije 4 godine pisala protiv navodne fašizacije u Hrvatskoj, protiv Gotovine i zahtjevala da Hrvatska treba ukinuti nacionalističku proslavu Oluje, jer to vrijeđa Srbe. Naravno da su Der Standard i Adelaid Wölfl  također odlično umreženi sa domaćom Sorosevom i orjunaškiom ekipom iz brojnih NGO-ova, i glavnih medija.

Index je još prenio i dijelove članka iz švedskog Aftonbladeta: “Najtiražniji skandinavski list: Hrvatima nije mjesto u EU, oni slave kult zločinca Praljka”.
Švedski list “Aftonbladet” je bulevarski list, žuti tisak, trač novine. Sa tipičnim senzacionalističkim naslovima sa velikim slovima, puno slika i sa malo teksta.  Za svoju glupavu čitateljsku publiku da se ne mora zamarati sa puno čitanja. List ima slično lijevo-liberalno  usmjerenje kao i njihovi pajdaši iz Indexa. Ali lijevi i “antifašistički” “Aftonbladet” je imao mračnu nacističku prošlost. Za vrijeme nacizma cijelih 30-ih godina i cijelog 2 svjetskog rata do 1945. “Aftonbladet” je bio pro-nacistički list, podržavao je njemačke i švedske naciste. Nakon 2. svjetskog rata, kupuje ga  švedski savez sindikata i “Aftonbladet” postaje glasilo švedskih socijalista. Od 2009. list je u vlasništvu velikog norveškog korporativnog medijskog koncerna Schibsted, koji ima novine i druge medije u 29 europskih država.

I na koncu, da to sve ne bude dovoljno, Index je iskopao još i članak izvjesne Marije Latković, “kćeri hrvatskih gastarbajtera”, odrasle u Njemačkoj. Koja je na portalu njemačkog Süddeutsche Zeitung-a, u članku pod naslovom “Ne razumijem više svoju zemlju” napisala da joj Hrvatska postaje sve otuđenija, da se u Hrvati pravdaju sa time, da su Srbi počinili puno više zločina, a Hrvati ne žele uviditi svoje zločine, da je Hrvatska sada još gora nego ranijih godina, da desničari i konzervativci žele vratiti Hrvatsku unatrag, i da su protiv svih onih, koji su drugačijeg mišljenja, protiv stranaca i  homoseksualaca..itd..itd. I krivo joj je što mnogi Hrvati slave Praljka i zato se ona razočarala u Hrvatsku i zato joj je Hrvatska postala tuđa. Članak ove Marije Latković, “poštene Hrvatice”, sa oduševljenjem, su prenijeli i vodeći srpski mediji: Blic i Kurir.  U uvodu tog članka SZ je predstavio Mariju Latković kao svoju autoricu. Onima koji na poznaju medijsku situaciju u Nemačkoj, jedna stvar treba  biti jasna: autor u listu SZ ne može biti svatko. Već samo onaj tko je, ono što bi se reklo, politički podoban. Onaj tko će zastupati agendu globalizacije koju propagira korporativni SZ, onaj tko će hvaliti EU i multikulturalnost, itd. i tko će udarati po Trumpu, Putinu, Orbanu, i svim drugim nacionalistima, desničarima, konzervativcima i kršćanskim fundamentalistima.
Lijevi dnevni list  Süddeutsche Zeitung osnovan je 1945. od strane britanskih vlasti u tadašnjoj poraženoj i okupiranoj Njemačkoj. Süddeutsche Zeitung  je slično kao i Spiegel, lažljivi tisak (lügenpresse), na prvoj crti borbe za globalizaciju i borbe protiv vlastitog njemačkog naroda i svih kritičara Merkeličine politike.  Glavni urednik SZ-a, Stefan Kornelius, umrežen je u vrhove globalističke elite.  kao i svi ostali urednici glavnih medija. Kornelius je član organizacije Atlantikbrücke, koja je glavna njemačka podružnica Rockefellerovog CFR-a (Vijeće za vanjske odnose), stvarne vlade SAD-a u sjeni. Članovi Atlantikbrücke su i Angela Merkel i svi ostali vodeći političari, urednici glavnih medija i mnogi direktori njemačkih tvrki.

Stefan Kornelius i SZ, takodjer na ovoj shemi; a šema; tko kontrolira sve njemačke glavne medije, (uključujući Spiegl i SZ).  Bruno Karlo

Komentari

Pročitajte cijeli članak

B. Karlo

Glumica Susan Sarandon: Da je Hillary Clinton pobjedila na izborima, sada bi bili u ratu!

Objavljeno

- datum

Hollywoodska zvijezda Susan Saradnon poznata je po tomu, što nema dlake na jeziku i što otvoreno izražava svoje mišljenje. Sedmadestjednogodišnja glumica je poznata kao lijevo-liberalna i u mladosti je prosvjedovala protiv vijetnamskog rata, a kasnije je kritizirala i američki rat u Iraku i politiku Busha.

Ali  za razliku od velike većine drugih holivudskih zvijezda, lijevih liberala, kao Meryl Streep, koji su se lani u predizbornoj kampanji svrstali na stranu Hillary Clinton, Sarandon se izjasnila protiv Hillary. Najprije je podržavala njenog konkurenta iz Demokratske stranke Bernieja Sandersa, a kada je Sanders izgubio unutarstrančki dvoboj za predsjedničkog kandidata Demokrata, onda je na izborima glasala za autsajdera – neovisnu kandidatkinju Jill Stein.

U razgovoru za “The Guardian” Sarandon je izjavila, – da je Hillary Clinton postala američka predsjednica, sada bi SAD bile u novom ratu. I  kaže, – ranije su me napadali desničari, ali sada me masovno napadaju jedino ljevičari, zato što sam protiv Hillary.  I ti ljevičari čak je optužuju  da je ona kriva za pobjedu Trumpa i poraz Hillary. Sarandon  te agresivne ljevičare naziva “Hillaryni trolovi”, Koji su tako agresivni , da su joj neki čak prijetili i na telefon i slali poruke poput ovakvih: “Nadam se da ćeš biti silovana!”

Susan Sarandon je lani na filmskom festivalu u Cannesu, otvoreno optužila poznatog američkog židovskog redatelja Woodyja Allena za pedofiliju i zlostvaljanje (Veriety)

Njegova bivša  supruga, glumica Mia Farrow, je prije dvadestak godina  optužila  Allena, da je zlostavljao njihove posvojene kćeri. Allen je naime kasnije oženio  stariju posvojenu kći, vijetnamskog podrijetla, kada je ova imala 19 godina (Allenu je tada bilo oko 60). Prije dvije godine, druga, mlađa posvojena kći,  Dylan Farrow, optužila je Allena, da ju je zlostavljao kada je bila djevojčica u dobi od 8 godina!! Međutim, Hollywood i mediji su ipak i dalje slavili Allena, kao velikog redatelja, kao da se ništa nije dogodilo i uopće ga nisu kritizirali.

Susan Sarandon, je jedna od najpoznatijih američkih karakternih glumica. Dobitnica je Oscara za glavnu ulogu u filmskoj drami “Dead man walking“, prije 22 godine. U tom filmu, snimljenom po istinitom događaju, Sarandon je igrala časnu sestru koja je obratila na vjeru  jednog hladnog okrutnog ubojicu osuđenog na smrtnu kaznu. Ranije bezosjećajni ubojica se, prije nego što je bio pogubljen, pokajao za svoj zločin ispričao se obitelji žrtve i zamolio Boga za oprost.

Bruno Karlo

Komentari

Pročitajte cijeli članak

B. Karlo

Totalitarizam gaystapa po Orwellu; mladić dobio 3 mjeseca zatvora zbog korištenja uvredljive riječi za gayeve!

Objavljeno

- datum

Sud u njemačkom gradiću Kamen, u blizini Dortmunda, nedavno je osudio jednog mladog muškarca na 3 mjeseca zatvora, zbog toga što je uvrijedio jednog gaya!

O tome je sa zadovoljstvom i radošću izvjestio gayevski njemački portal queer.de, a vijest je objavljena i na portalima nekih glavnih njemačkih medija. Tako i na portalu  korporatvnog. lijevo-liberalnog i pro-gayevskog tjednika “Die Zeit”, koji također podržava tu odluku suda.

Što se dogodilo? Neimeovani mladi muškarac uvrijedio je jednog mladog gaya, koji radi na praksi, kao njegovatelj u staračkom domu. On je tom gayu rekao da je “schwuchtel”. Schwuchtel je na njemačkom podrugljiva riječ za gayeve, kao na engleskom “fag.” Koja u Njemačkoj otprilike ima značenje kao kod nas riječ “peder” ili “pederčina”. Taj izraz schwuchtel inače se masovno koristi u svakodnevnom govoru i uličnom žargonu, posebno među tinejžderima u školama. Ono kada dečki jedni drugima kažu da je “schwuchtel”, to j slično kao ono kao kod nas jedni drugima međusobno kažu “ajde pederu jedan”. U velikom broju slučajeva je to samo zezancija. Ta riječ se međutim ranije sasvim normalno koristila i moglo je se čuti i u nekim filmovima i serijama, a čak i na njemačkoj TV. Tako je naprimjer u poznatoj emisiji “Harald Schmidt Show”, kasnih 90-ih godina, voditelj te emisije, nekoliko puta upotrebljavao taj izraz. Kao što se ranije i u američkim filmovima nornalno koristila riječ “fag”, posebno kada je riječ o kriminalističkim i gangsterskim filmovima. Ali i u serijama. Tako naprimjer u obiteljskoj seriji “Sam svoj majstor” (Home improvement), jedan od trojice dječaka, sinova obitelji Taylor, jedanput kaže, otprilike ovako svojoj majci; ma ne želim obući to i to,  pa da izgledam kao “fag” (peder). Ali to je snimano ranih 90-ih godina, kada još nije bilo diktature rodne i gay ideologije, koja je danas sve više uzela maha u SAD-u i zapadnim državama.

Može se  kritizirati ruganje ili vrijeđanje, ali uvredljivih i podrugljivih izraza ima na sve strane. Ima ruganja i uvreda i to puno gorih i na račun kršćana i vjernika, pa nikom ništa zbog toga. Naprotiv, oni koji vrijeđaju kršćane, koji pljuju na mirne prosvjednike protiv pobačaja i seksualnog odgoja, takve (većinom iz redova radikalne Antife) se u glavnim korporativnim medijima hvali kao nekakve borce za demokraciju. Ovdje je riječ o nasilnom nametanju nove dikature i misanong totalitarizma u svrhu postepnog zastrašivanja stanovništva. Mi sa ovih prostora  to vrlo dobro poznajemo. Tako se nekadašnji verbalni delikt iz bivše komunističke Jugoslavije, danas vraća polako na mala vrata, ali ovaj put na “demokratskom” Zapadu.

Da podsjetim i na brojne slučajeve  u SAD-u, zadnjih godina, u kojima su pojedinici dobivali zatvorske kazne, jer su odbijali u svojim vlastitim radnjama i trgovinama, naprimjer, napraviti vjenčani buket cvjeća ili svadbenu tortu za gay parove. Zbog vlastitog uvjerenja, jer ne priznaju gay brak. I zato su morali u zatvor (Bruno Karlo/Ze.tt)

 

Komentari

Pročitajte cijeli članak
Najave

Facebook

Popularno

Copyright © 2017 Croative.net.